با توجه به انتقاداتی که موسوی بعد از جدایی از وزیر ورزش و تمایلات رنگی او کرده بود به نظر می‌رسد بازگشت او برای تزریق منابع برای جلوگیری از محرومیت‌های احتمالی استقلال خواهد بود.

هيات مديره استقلال

همشهری آنلاین- علی فتح الله زاده بعد از تلاش های فراوان برای رسیدن به پست مدیرعاملی، نهایتا به عنوان سرپرست استقلال معرفی شد او که در روزهای ابتدایی بازگشتش به استقلال مشخص نبود با کدام برنامه برای درآمدزایی صحبت از ساخت ورزشگاه اختصاصی می کرد شاید گمان نمی کرد که ظرف چند روز با کوهی از بدهی و تهدید فیفا روبه روشود. 

همه این ها بعلاوه بیماری ناگهانی فتح الله زاده و ناامیدی وزارت ورزش نسبت به طرح هایی که فتح الله زاده هرگز برای نجات وضعیت استقلال ارائه نکرد باعث شد تا شاهد آخرین حضور این مدیر باسابقه در استقلال باشیم.

موضوعی که باعث شد تا دوباره بحث بازگشت موسوی به هیات مدیره استقلال قوت بگیرد.موضوعی که حالا مانعی به نام فتح الله زاده را هم در مقابل خود نمی بیند.

طبق شنیده ها قرار است خلیل زاده ، موسوی، احمد سعادتمند، حجت نظری و کامران منزوی هیات مدیره استقلال را تشکیل بدهند.سعادتمند پیش از این هم عضو هیات مدیره استقلال بود و به دلیل اختلاف با امیرحسین فتحی استعفا داد.حجت نظری هم عضو شورای شهر تهران است.

از بین این هیات مدیره دو نفر داعیه مدیرعاملی دارند و قرار است مدیرعامل استقلال از بین موسوی و سعادتمند  انتخاب شود که شانس گزینه دوم بیشتر است. با توجه به انتقاداتی که موسوی بعد از جدایی از وزیر ورزش و تمایلات رنگی او کرده بود به نظر می رسد بازگشت او برای تزریق منابع برای جلوگیری از محرومیت های احتمالی استقلال خواهد بود.

باید دید ماجرای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال با این ترکیب در نهایت ختم به خیر خواهد شد یا نه.

کد خبر 493247

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha