اختلاف اسماعیل خلیل زاده و احمد سعادتمند به اندازه‌ای حاد و جدی است که نمی‌شود حضور همزمان و همکاری آنها در باشگاه استقلال را متصور شد. با وجود مخالفت وزارت ورزش با استعفای خلیل زاده و سکوت سعادتمند و خلیل زاده درباره یکدیگر اما هیچ کدام از آنها حاضر به همکاری با هم نیستند.

هيات مديره استقلال

همشهری آنلاین- شنیده ها از صحبت های اسماعیل زاده در یک جمع خصوصی درباره مدیرعاملی احمد سعادتمند و احتمال بازگشت اش به استقلال نشان می دهد اختلاف او با مدیر عامل جدید باشگاه بسیار جدی و عمیق تر از چیزی است که تصور می شود!  

خلیل زاده  که از سال گذشته و ماجرای استعفای سعادتمند با او اختلاف دارد همچنان حاضر به بازگشت و کار کردن با او نیست و به رفتن اصرار دارد. شنیده می شود خلیل زاده هم مانند عبدالرضا موسوی معتقد است که سعادتمند برخلاف وعده هایی که می دهد توان اداره باشگاه و حل کردن مشکلات مالی را ندارد و دیر یا زود مجبور به استعفا خواهد شد. یعنی همان راهی که فتح الله زاده رفت!  

جالب اینکه موسوی، منزوی و خلیل زاده هر سه نفر مخالف سعادتمند بوده و حاضر به همکاری با او نیستند، اما وزارت ورزش با استعفای ۲ عضو باقی مانده مخالف است و فعلا نمی خواهد دست به ترکیب این هیات مدیره ناهمگون زده و نفرات جدیدی را جایگزین کند.  بعد از انتخاب سعادتمند به عنوان مدیرعامل استقلال حمایتی از سوی اعضای هیات مدیره این باشگاه از او نشده که این موضوع می تواند نشان دهنده همین اختلاف نظر ها باشد.

کد خبر 501680

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha