نماینده وزیر بهداشت در گیلان با ابراز نگرانی شدید از برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال، احتمال صدمه‌ دیدن افراد و سنگین‌تر شدن مسئولیت بیمارستان‌های استان برای پذیرش مصدومان گفت: گیلان همچنان کانون بحران کرونا محسوب می‌شود.

محمد حسین قربانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، محمد حسین قربانی با بیان اینکه کادر درمانی گیلان با تمام توان مشغول درمان بیماران کرونایی بوده و در صورت مجروح شدن افراد در مراسم چهارشنبه‌ آخر سال مشکلات استان ابعاد جدیدتری به خود گرفته و چند برابر می‌شود اظهار داشت: استان گیلان همچنان کانون بحران کرونا محسوب می‌شود.

نماینده وزیر بهداشت در گیلان تدابیر اندیشیده شده ستاد مقابله با کرونا در سطح کشوری و استانی، اجرای طرح غربالگری و بیماریابی و اعمال محدودیت در ترددها را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و ابراز داشت‌: تمام این اقدامات موجب شده نمودار ورود بیماران کرونایی به بیمارستان‌های گیلان تقریباً ثابت شود اما نباید به آمارها دلخوش باشیم.

قربانی از بستری بودن هزار و ۴۷۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گیلان خبر داد و عنوان کرد: اگرچه نمودارهای ما ثابت شده اما گیلان همچنان در کانون بحران کرونا قرار دارد از طرفی اگر همین رویه مثبت مردم برای همکاری و عدم حضور در بیرون منازل ادامه پیدا کند روند کاهش ورود بیماران به مراکز درمانی استان تثبیت می‌شود.

کد خبر 493293

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha