مادر کریستیانو رونالدو، پس از بهبودی از بیمارستان مرخص و با فرزندانش راهی خانه شد.

رونالدو و مادرش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، مادر کریستیانو رونالدو سه هفته پیش به علت سکته مغزی در بیمارستان داکتر مندونچا در منطقه فونچال پرتغال بستری شد، تا این که رسانه‌های آن کشور از بهبودی کامل و روند خوب درمان دولورس 65 ساله خبر دادند و مدعی شدند که او مرخص شده است.

مادر رونالدو پس از مرخصی راهی خانه شد تا در کنار خانواده اش باشد. این روزها رونالدو و خانواده اش خودشان را در خانه مجللی که در مادیرا دارند، قرنطینه کرده اند و حالا دولورس نیز به آن‌ها ملحق خواهد شد.

این در حالی‌ست که رونالدو در روزهای بیماری مادرش چند بار راهی پرتغال شد و به شدت نگران سلامتی مادرش بود.

مرخصی مادر رونالدو می‌تواند خبری خوشحال کننده برای این بازیکن باشد تا با خیال راحت به تمرینات در خانه بپردازد.

ماریا دلورس آویروی، مادر کریستیانو پس از رسیدن به خانه با انتشار عکسی از خود در  خانه اش که در آن به دریا نگاه می کند، نوشت:« خوش شانسم که این موقعیت را دارم که باز هم زندگی کنم و به خانواده ام عشق بورزم و آن‌ها را در کنار خود داشته باشم. از همه برای حمایت و محبتی که به من داشتند، تشکر می کنم. روزهای سختی را پشت سر گذاشتم، اما با جنگ و پیروزی همراه بود. حالا در خانه هستم و کسانی که دوستشان دارم در کنارم هستند و به من انرژی خوبی می دهند. دوست دارم که اینجا بایستم اما می دانم که اول از همه باید از خودم مراقبت کنم. همه چیز به زودی خوب خواهد شد. شما فکر می کردید من بازنخواهم گشت اما من آهسته و به آرامی و با احساس آرامش و صلحی که در قلبم هست، بازگشتم.»

کد خبر 494698

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha