رئیس پلیس کشور درخصوص اجرای تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر بسته شدن بوستان‌ها و جلوگیری از ورود مردم به آنها توضیح داد.

سردار حسین اشتری

به گزارش همشهری آنلاین، سردار حسین اشتری رئیس پلیس کشور امروز چهارشنبه ۱۳ فروردین گفت:‌ بر اساس قانون و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، ‌خودروی افرادی که در کنار بوستان ها و جاده ها توقف و به تذکر پلیس توجه نکنند، ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شوند و اگر سماجت کنند، خودروی آنها به پارکینگ منتقل خواهد شد.

وی در مرکز کنترل ترافیک ناجا در گفت وگویی افزود:‌ برای سلامتی خانواده ها و اطرافیان آنها برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در خانه ماندن و رعایت کردن را توصیه می‌کنیم که بسیار موثر است در عدم انتشار بیماری کرونا در جامعه.

رئیس پلیس کشور گفت: بر اساس آمار همکاران پلیس در پایتخت و شهرستان ها و جاده ها، ‌کاهش چشمگیر تردد در تهران و شهرستان ها را داشته ایم.

سردار اشتری تاکید کرد:‌ از شهروندان و هموطنان گرامی درخواست داریم که دستورهای بهداشتی وزارت بهداشت را در خصوص شکست دادن بیماری کرونا رعایت کنند.

وی با بیان اینکه همکاران ما تا پایان امروز (سیزده به‌در) ‌در کنار مردم هستند، افزود:‌ باید تشکر کنم از همکاران پلیس که از ۲۵ اسفند تا امروز و در روزهای آینده به صورت آماده باش در جاده ها و شهرها آماده خدمت بوده و هستند، به ویژه پلیس راهور و پلیس راه که در این ایام زحمات زیادی کشیدند و همچنین از خانواده آنان تشکر و قدردانی می کنم.

اشتری تصریح کرد :‌ امیدداریم با همکاری امروز جامعه میان پلیس، ‌مردم و دستگاه های ذی ربط ویروس کرونا را شکست بدهیم و شرایط جامعه به روز اول بازگردد.

کد خبر 496968

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha