همشهری آلاین: تیم سپاهان با شکست الاتحاد در عربستان شانس خود را برای صعود به دور بعد جام باشگاه‌های آسیا افزایش داد.

به گزارش خرگزاری مهر تیم فوتبال سپاهان ایران چهارشنبه 4 اردیبهشت در دیدار برگشت از مرحله مقدماتی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا 2008، موفق شدالاتحاد عربستان را در زمین این تیم شکست دهد.

تیم فوتبال سپاهان که رقابت های فصل جاری را بسیار سوال برانگیز آغاز کرده بود، دیشب با گل دقیقه 78 عماد محمد رضا، تیم الاتحاد عربستان را در ورزشگاه ملک عبدالعزیز شهر جده شکست داد و با 6 امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به الاتحاد عربستان در رده دوم جدول گروه A قرار گرفت.

کوروچی ازبکستان پیش از این موفق به شکست الاتحاد سوریه شده بود تا با 9 امتیاز، بخت اول صعود به مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها لقب گیرد. الاتحاد سوریه که در بازی نخست خود، دست به کار بزرگی زده و سپاهان را در اصفهان شکست داده بود[در همین رابطه]، با سه امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

سپاهان دو هفته دیگر در روز پنجم رقابت‌ها، طی دیداری سرنوشت ساز در سوریه به مصاف الاتحاد این کشور می رود و کوروچی ازبکستان در تاشکند میزبان الاتحاد عربستان است.

چنانچه سپاهان مقابل نماینده سوریه به برتری برسد، از آنجا که در بازی آخر میزبان نماینده ازبکستان خواهد بود، می‌تواند با شکست این تیم به صعود به دور بعدی رقابت‌ها امیدوار باشد.

کد خبر 49796

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز