مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: بر اساس قراردادهای منعقدشده، هزینه سرویس مدارس باید به والدین برگردانده شود.

سرویس مدارس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مرتضی ضامنی گفت: بر اساس تفاهمنامه امضاشده بین والدین، آموزش و پرورش و شرکت‌های ارائه خدمات سرویس مدارس باید نسبت به بازگشت هزینه‌ها اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی اظهار کرد: کارگروهی با عنوان ماده ۱۸ متشکل از نماینده آموزش و پرورش، شهرداری و شورای شهر تشکیل می‌شود و بر اساس قرارداد منعقدشده بررسی‌های لازم صورت می‌گیرد و هزینه سرویس مدارس به والدین عودت داده خواهد شد.

ضامنی گفت: یک سری از مدارس هزینه سرویس مدارس را قبل از پایان سال تحصیلی به صورت کامل دریافت کردند که باید این مبالغ به والدین برگردانده شود.

این مسئول ادامه داد: در صورتی که سال تحصیلی ادامه پیدا کند، باید ماه‌های بیشتری سرویس مداس ادامه پیدا کند و این موضوع نیز تابع قرارداد فیمابین شرکت‌ها و والدین است. در هر صورت بر اساس کارگروه ماده ۱۸ باید در این خصوص تعیین تکلیف صورت بگیرد.

وی افزود: قراردادهای سرویس مدارس برای تمامی شهرها یکی است ولی ممکن است به دلیل شرایط منطقه‌ای و محله‌ای بعضی از موارد را به توافق در این قرارداد قید کرده باشند.

 مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: بر اساس ابلاغیه آموزش و پرورش شهر تهران در پایتخت باید هزینه‌های اضافی سرویس مدارس به والدین بازگردانده شود.

کد خبر 500683

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha