مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: امدادرسانی به حادثه‌دیدگان ناشی از بارش‌های رگباری در ۱۴ شهرستان خراسان رضوی ادامه دارد.

امدادرسانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حجتعلی شایانفر افزود: بارش‌های اخیر موجب آبگرفتگی و سیلاب در شهرستان‌های جوین، جغتای، سبزوار، قوچان، داورزن، تربت حیدریه، مشهد، زاوه، خواف، نیشابور، تربت جام، تایباد، رشتخوار و صالح آباد شد.

وی اضافه کرد: تاکنون به بیش از ۵۵۰ نفر آسیب دیده ناشی از این بارش‌ها در شهرستان‌های مذکور و در قالب ۱۴۹ خانوار توسط جمعیت هلال احمر و سایر دستگاه‌های کمک رسان امدادرسانی شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی با اشاره به تداوم بارش‌ها در خراسان رضوی تا پایان این هفته گفت: در ۲۴ ساعت گذشته (۲۵ فررودین ۹۹) بارش باران در تمامی شهرستان‌های استان گزارش شده است.  

شایانفر افزود: هم‌اکنون بارش‌های رگباری شدید در شهرستان‌های تربت حیدریه، مه‌ولات و رشتخوار و بارش برف و کولاک در محور درگز- قوچان جریان دارد.

وی ادامه داد: از حوالی ساعت ۱۹ شب گذشته ۲۵ فروردین بر اثر بارش برف و کولاک تردد خودروهای سنگین در گردنه تیوان در جاده درگز- قوچان ممنوع شد.

شایانفر اضافه کرد: شب گذشته گرفتار شدن یک دستگاه خودروی پراید در سیلاب منطقه سلامی شهرستان خواف یک کشته، یک مصدوم و یک مفقود برجای گذاشت که عملیات جست و جو برای نجات مفقودی این حادثه ادامه دارد.

بارش‌های رگباری و پرحجم باران از ابتدای هفته پایانی فروردین ۹۹ در خراسان رضوی آغاز شده است و تا روزهای پایانی همین هفته ادامه دارد.

کد خبر 500966

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خراسان رضوی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha