مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
۰ نفر

شهردار منطقه ۳ کرمان گفت: سرانه فضای سبز منطقه ۳ شهری استان با احداث و بهسازی ۵ بوستان افزایش یافت.

فضای سبز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، رامین امیرمداح اظهار کرد: وسعت فضای سبز منطقه ۳ کرمان در سال ۹۸، حدود ۱۷۷ هکتار بود که با بهره‌برداری از ۵ بوستان جدید در این منطقه، سرانه فضای سبز افزایش یافت.

وی گفت: بوستان خبرنگار در شهرک خواجو با مساحت ۱۰ هزار مترمربع، بوستان آفتاب در کوچه ۱۶، خیابان شیخ احمد کافی با مساحت ۱۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع، بوستان شهریار در محله ۵۰۰ دستگاه با مساحت ۷هزار و ۵۰۰ مترمربع، بوستان ریحان در خیابان ابوذر جنوبی با ۴هزار و ۵۶۰ مترمربع و بوستان معلم در مجاور پل ۹ دی با ۵ هزار مترمربع از جمله بوستان‌های آماده افتتاح در منطقه ۳ در سال جدید هستند.

شهردار منطقه ۳ کرمان افزود: تقاطع آزادی و چهارراه سمیه با گل و گیاه و فضای سبز زیباسازی شد. این اقدام در راستای زیباسازی منظر شهری و افزایش سرانه فضای سبز منطقه انجام شد که با استقبال بسیار خوب همشهریان مواجه شده است.

امیرمداح افزود: یکی از برنامه‌ها در سال جدید، احداث بوستان‌ها در محله‌های مختلف به خصوص محله‌های کمتر برخوردار منطقه ۳ است. مجموعه مدیریت شهرداری در مسیر توسعه فضای سبز و درختکاری گام‌های مثبتی برداشته و همواره برای توسعه این بخش در تلاش است.

کد خبر 501433

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha