مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
۰ نفر

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خمین گفت: خیران این شهرستان پارسال ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در قالب طرح‌های ایتام و محسنین به کودکان یتیم و بی‌سرپرست کمک کردند.

خیران خمین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، «جواد داودی» روز پنجشنبه ۲۸ فروردین افزود: ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از این کمک‌ها برای اکرام ایتام و هفت میلیارد و ریال برای محسنین پرداخت شده است.

وی ادامه داد: یک‌هزار و ۲۶۲ حامی در قالب طرح اکرام ایتام و ۹۲۵ حامی در راستای طرح محسنین با این نهاد حمایتی همکاری دارند.

رئیس کمیته امداد خمین اظهار داشت: کودکان ۱۴۵ خانواده در قالب طرح ایتام در خمین پشتیبانی می‌شوند و کودکان ۶۶۲ خانواده نیز در طرح محسنین ثبت‌نام شده‌اند.

داودی اظهار داشت: خیران در طرح اکرام می‌توانند با انتخاب یک کودک یتیم به‌عنوان فرزند معنوی ماهیانه برای مدت زمانی معین که به انتخاب خیر است با کمک‌های نقدی، غیرنقدی و مشاوره‌ای مشارکت کنند.

وی گفت: در طرح محسنین نیز کودکانی که از نعمت پدر برخوردار هستندند، اما به دلیل طلاق و زندانی بودن والدین، بیماری و از کارافتادگی سرپرست پایداری ندارند، از کمک‌های خیران بهره‌مند می‌شوند.

 رئیس کمیته امداد خمین گفت: براساس تفاهم‌نامه این نهاد حمایتی با موسسه‌های خیریه خمین، نیازمندان فقط از یک مرکز خیریه و نهاد حمایتی کمک دریافت می‌کنند و از این تفاهم‌نامه در راستای شناسایی نیازمندان واقعی و حمایت از تمام خانواده‌های نیازمند شهرستان است.  

خمین در جنوب استان مرکزی واقع شده و ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد.

 پنج هزار و ۱۰۱ خانوار مستمری بگیر با ۹ هزار و ۶۴۲ نفر زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) خمین هستند.

کد خبر 501788

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha