مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
۰ نفر

فرماندار آوج گفت: شرایط این شهرستان به لحاظ ابتلا به ویروس کرونا در وضعیت پاک قرار گرفته و در روزهای پایانی هفته چهارم فروردین ۹۹ هیچ فرد مبتلا مشاهده و گزارش نشده است.

كرونا

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، نصرت‌الله علیرضایی افزود: امیدواریم با همکاری مردم و اصناف و رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از حضور غیرضرور در بیرون از خانه و جلوگیری از اجتماعات این شرایط را حفظ کرده و شهرستان آوج همچنان عاری از کرونا باشد.

فرماندار آوج اظهارکرد: از حیث ابتلا به کرونا شهرستان آوج پایین تری میزان آمار مبتلایان به استان قزوین را داشته است.

وی همچنین بیان کرد: همکاری اصناف شهرستان آوج در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بسیار مطلوب و مثال زدنی بود و ۶۰۰ واحد صنفی این شهرستان که ارایه دهنده اقلام غیرضروری بودند به صورت خودجوش و داوطلبانه برای حفظ سلامتی شهروندان تعطیل شدند.

وی اظهار کرد: جمعیت بومی غیرساکن آوج نیز همکاری بسیاری خود در این طرح داشتند و در این مدت از انجام سفر به این شهرستان پرهیز نموده و با این کار کمک زیادی به پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در آوج کردند.

فرماندار آوج افزود: در مدت شیوع کرونا تنها سه مورد پلمب واحدهای صنفی متخلف در آوج را داشتیم که نشان از همکاری خوب اصناف با ستاد شهرستانی مقابله و پیشگیری از این ویروس را دارد.

این مسئول گفت: غربالگری سلامت در بین ۱۰۰ درصد جمعیت ساکن در شهرستان آوج انجام شده و از این حیث رتبه نخست استان قروین را دارا هستیم.

وی افزود: پاکسازی و گندزدایی معابر عمومی نیز با نظارت شبکه بهداشت و درمان شهرستان در سطح شهرها و روستاهای آوج به صورت مستمر در حال انجام است.

علیرضایی با اشاره به همسایگی آوج با استان های زنجان، همدان و مرکزی و وجود مسیرهای فرعی روستایی از این استان‌ها به آوج اضافه کرد: با هدف اجرای مطلوب طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به انسداد هشت راه فرعی ورودی به شهرستان اقدام کردیم که نقش مهمی در آمار پایین مبتلایان به کرونا در آوج و همچنین جلوگیری از ورودی خودروهای با پلاک‌های با آمار مبتلایان بالا به استان قزوین داشت.

آوج به مرکزیت شهری به همین نام با ۲ بخش مرکزی و آبگرم در جنوب غربی استان قزوین قرار دارد.

کد خبر 502730

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار قزوین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha