چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
۰ نفر

تهیه‌کننده و کارگردان «شیرین قناری بود» از اکران این فیلم پس از ۹ سال توقیف خبر داد و گفت: سرانجام امکان نمایش اینترنتی فیلم من فراهم شد.

شیرین قناری بود

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، داود توحیدپرست گفت: خوشحالم فیلم شیرین قناری بود سرانجام امکان نمایش در شبکه اینترنتی را پیدا کرد. هدف من از ساخت این فیلم کاملا انسانی بود و هنوز متوجه نشده‌ام چرا این فیلم ۹ سال دیرتر باید دیده شود.

این تهیه‌کننده و کارگردان سینما، گفت: فیلم شیرین قناری بود قبل از توقیف به ۴ جشنواره ارسال شد که در جشنواره بلک آلمان به عنوان بهترین فیلم بخش نوجوان و جوان شناخته شد و در جشنواره های دهلی نو و زانزیبار و میلان ایتالیا به بخش مسابقه راه یافت ولی متاسفانه توقیف شد.

توحیدپرست با بیان اینکه فیلم شیرین قناری بود را با فروش خانه‌اش ساخته، افزود: متاسفانه شرایطی برای این فیلم به وجود آمد که منجر به مستاجر شدن من شد و متاسفانه بی‌دلیل فیلمی که کلی هم سانسور شده بود و پروانه نمایش داشت را توقیف کردند و هرگز هم پاسخ ندادند چرا؟

در خلاصه داستان شیرین قناری بود آمده است: شیرین که طرفدار تیم استقلال است به دلیل علاقه شدید به فوتبال از دبیرستان اخراج می شود و همزمان مورد توجه شاهرخ که خواننده و پرسپولیسی است قرار می گیرد اما شیرین از پرسپولیسی‌ها نفرت دارد! در اوج کُری خوندن‌ها؛ شیرین و دوستش سارا برای تماشای بازی استقلال و پرسپولیس؛ با لباس پسرانه به ورزشگاه می‌روند و ...

سعیده رودبارکی، نگین معتضدی، شهراد وثوقی، پردیس افکاری، مجید حاجی زاده، حمید شریف زاده، حسین پرستار، امیدعلومی و هلیا امامی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

کد خبر 506478

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha