یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
۰ نفر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: یک طبیعت گرد در ارتفاعات پریز کوه دورود منطقه آبشار ازنا در روستای در اسپر نجات یافت.

نجات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، صارم رضایی اظهار کرد: به دنبال تماس با مرکز EOC جمعیت هلال‌احمر مبنی بر سقوط جوان ۲۸ ساله در ارتفاعات صعب‌العبور پریز کوه بلافاصله تیم‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر به همراه عوامل اورژانس و هیات کوهنوردی عازم ارتفاعات پریزکوه در شهرستان دورود شدند و فرد مصدوم را نجات دادند.

وی تصریح کرد: فرد مصدوم که به همراه دو نفر دیگر به منطقه رفته بودند بعد از سقوط از ارتفاع به‌شدت مصدوم شده بود و یک پای دیگر او به دلیل فرو رفتن سیخ کباب دچار آسیب‌دیدگی نیز شده بود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان بیان کرد: با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه برای این عملیات تیم امدادهوایی عازم منطقه بود که به دلیل شرایط نامساعد آب هوایی مجبور به اعزام زمینی تیم‌های امدادی شدیم.

رضایی اضافه کرد: فرد مصدوم در نقطه بسیار دشواری سقوط کرده بود که عوامل امدادی مجبور شدند با ایجاد کارگاه فنی مصدوم را ابتدا به پایین دیواره خطرناک بیاورند و بعد از اقدامات اولیه وی را به پایین منتقل و سپس به بیمارستان هفتم دورود اعزام کردند.

کد خبر 507469

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha