یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
۰ نفر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه روانسر گفت: ۲۰۰ بسته غذایی به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال بین نیازمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت این شهرستان توزیع شد.

توزیع بسته غذایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ محمدرضا الفتی یکشنبه ۱۴ اردیبهشت در آیین توزیع این بسته‌های غذایی با حضور امام‌جمعه و فرماندار روانسر استان کرمانشاه افزود: این بسته‌های غذایی به سبب شیوع بیماری کرونا و در لبیک‌گویی به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات و همدلی و کمک‌های مؤمنانه، از سوی سپاه پاسداران در بین خانواده‌هایی که دچار مشکل معیشتی شده‌اند، توزیع شد.

وی اضافه کرد: این بسته‌های غذایی شامل ۱۰ کیلوگرم برنج، گوشت قرمز و مرغ، روغن، رب، خرما، ماکارونی و حبوبات به ارزش هر بسته غذایی سه میلیون ریال است که توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان در بین خانواده‌های کم‌درآمد که از قبل شناسایی‌شده‌اند، توزیع شد

فرمانده سپاه ناحیه روانسر اضافه کرد: طرح همدلی و کمک مؤمنانه، اقدامی خداپسندانه برای برطرف کردن مشکلات معیشتی نیازمندان است، تا پایان ماه مبارک رمضان یک مرحله دیگر بسته‌های غذایی توزیع می‌شود.

سرهنگ الفتی یادآور شد: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون طی ۲ مرحله ۲۲۰ بسته غذایی دیگر از محل اعتبارات سپاه پاسداران در بین نیازمندان و اقشار کم‌درآمد این شهرستان توزیع شد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا روز ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۸۰۲ بیمار جدید مبتلابه کوید۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کوید۱۹ در کشور به ۹۶ هزار و ۴۴۸ نفر رسید.

کیانوش جهانپور افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۵ بیمار کوید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۶ هزار و ۱۵۶ نفر رسید.

کد خبر 507618

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha