اظهارنظر توئیتری علیرضا زاکانی نماینده مجلس یازدهم در مورد ریاست مجلس آتی با واکنش‌هایی روبه رو شد.

زاکانی

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در توییتی نوشت: ‏ایجاد تحول و کارآمدسازی مجلس به نفع مردم، اهداف مهمی است که لزوما با ‎ریاست مجلس به دست نمی آید. ضمن احترام به دعوت برخی همکاران، برای حفظ وحدت و انسجام نیروهای انقلاب در مجلس یازدهم، اجرای ‎برنامه تحول را ان شاء الله در همکاری و هماهنگی با فرد فرد نمایندگان دنبال خواهم نمود.

بر اساس گزارش ایرنا، سید نظام موسوی نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم در واکنش به این اظهار نظر نوشت: صریح و شفاف می گویم با توجه به شناخت نزدیک و دیرینه ام از توانمندی های فکری و اجرایی و سلامت اعتقادی و مالی زاکانی، انتخاب بنده برای ریاست مجلس بود. حالا هم که به رغم شایستگی به خاطر حفظ وحدت جریان انقلاب از این عرصه کنار رفت؛ مطمئنم جزو ارکان موثر تحول در مجلس آینده خواهد بود.

محمد باقر قالیباف نیز به این توئیت واکنش نشان داد و گفت: به لطف خدا این مجلس، مجلس کار، همکاری و برادری در حل مسائل مردم خواهد بود.

سید احسان خاندوزی دیگر راه یافته به مجلس یازدهم نیز گفته است که مجلس قوی بلکه ایران قوی، امروز بیش از گذشته، محتاج است به این طرز فکر و این تراز اخلاق.

وی در صفحه شخصی خود افزوده است: بازار خودفروشی از آن سوی دیگر است.

کد خبر 508218

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    0 1
    به امید خدا این مجلس احمدی نژادی هر چه زودتر برپا شه تا یه فکری هم به حال ما قراردادیها کند .
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    0 1
    شروع بکار مجلس انقلابی و جهادی یازدهم در گام دوم انقلاب و کشور: بیانات رهبر انقلاب در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ KHAMENEI.IR ((حالا مطلب سوّم که به این مناسبت وارد مسئله‌ی اقتصاد [میشویم]. حالا [که] به غرب اعتماد نمیکنیم؛ چه کار کنیم برای اقتصاد کشور؟ مسئله‌ی اقتصاد کشور مسئله‌ی مهمّی است. عرض بنده این است: برای شکوفایی اقتصاد کشور، به کاری احتیاج داریم که هم مجاهدانه باشد، هم عالمانه باشد. با تنبلی، با بی‌حالی، کم‌انگیزگی، مسئله‌ی اقتصاد کشور حل نخواهد شد. کار جهادی باید انجام بگیرد، مدیریّتهای جهادی باید بر مسائل اقتصادی کشور احاطه داشته باشند، تصمیم‌گیری کنند؛ کار جهادی. کار جهادی یعنی کاری که هم در آن تلاش هست، خستگی‌ناپذیری هست، هم اخلاص هست؛ [یعنی] انسان میفهمد که برای خودش، برای پُر کردن کیسه‌ی خودش کار نمیکند، دارد برای مردم کار میکند، برای خدا کار میکند؛ هم این، و هم عالم
  • الهام IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    0 1
    همشهری جان تحویل بگیر! ودیگرتا یک خبرتاییدنشده ازاختلاف بین اصولگرایان میشنوی ذوق زده نشووتیترهای جنجالی نزن..کلا"مشکلت با آقای قالیباف چیه که داری ازرئیس شدنش میسوزی؟؟