سندرم داون یا هر سختی ذاتی دیگری در زندگی نیز نمی‌تواند مانع موفقیت شود زیرا شما تنها کسی هستید که می‌توانید توفیق و زیبایی را برای خود تعریف کنید.

چلسی ورنر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از برایت ساید، اگر کسی وجود داشته باشد که بداند داشتن آرزویی بزرگ و رسیدن به آن چه معنایی دارد، او کسی نیست جز چلسی ورنر؛ او اثبات کرد که هیچ کس نباید در مورد ظاهر افراد داوری کند و دنبال کردن رویاها می‌تواند هزینه زیادی در پی داشته باشد.

او با نادیده گرفتن محدودیت‌های از پیش تصور شده درباره سندرم داون، نه‌تنها قهرمان چند دوره المپیک بلکه به الگویی مشهور در صنعت مد نیز تبدیل شد.

چلسی ورنر در دانویل کالیفرنیا متولد شد و تصور می‌شد که به دلیل سندرم داون، اختلالات حرکتی و ذهنی مختلف مانع فعالیت او خواهد شد. با این وجود والدینش با معرفی ورزش‌های مختلف، او را تشویق میکردند و در پایان، انرژی مثبت مسابقات ژیمناستیک باعث شد که او آرزوی تبدیل شدن به یک ژیمناست را در سر بپروراند. چلسی بدون توجه به هشدارهای پزشکان مبنی بر تراکم عضلانی پایین، فعالیت ورزشی خود را از ۸ سالگی آغاز کرد.

چلسی می‌گوید "من یک فردی مثبت‌اندیش هستم و خود را محدود نمی‌دانم. بسیار سرسخت و پرکار هستم. روشی که والدینم مرا بزرگ کردند باعث شد احساس خوبی نسبت به خودم داشته باشم. " 

تلاش و پشتکار او باعث شده است که یک ورزشکار مشهور شود. او ۴ بار در مسابقات قهرمانی ویژه المپیک ویژه ایالات متحده آمریکا پیروز شد و در سن ۲۷ سالگی با افتخار می‌توان گفت که او یک قهرمان ۲ بار جهانی است.

اما پس از آن علاقه جدیدی پیدا کرد و دنیای مد را کشف کرد. در حالی که ژیمناستیک حرفه ای وی ادامه داشت، پشتکار و عزم و اراده وی باعث شد که درخواست کار خود را به آژانس‌های متعددی ارسال کند. پس از رد شدن درخواست وی توسط این شرکت‌ها، شروع به ارسال آنلاین تصاویر خود کرد که منجر به استخدام شدن او شد.

آژانسی در نیویورک که چلسی را به همکاری گرفته است در نظر دارد با اشاعه یک دیدگاه مثبت، زندگی سالم و ویژگی‌های منحصر فردی در برابر دوربین تغییر مثبتی در تبلیغات و صنعت مد بگذارد؛ چلسی مثالی عالی است. او نشان می‌دهد که منحصر به فرد بودن چیزی فراتر از آنچه که مردم "کامل" می‌نامند ایست.

حالا او با موفقیت باورنکردنی خود، تنوع بیشتری به صنعت مد بخشیده است. هزاران لایک و نظر که چلسی در حساب‌های فعال اجتماعی خود دریافت می‌کند، ثابت می کند زمان تحول مثبت در صنعت مد فرا رسیده است.چلسی می‌گوید بارها از والدین فرزندان خردسال می شنود که او را الگوی خود می‌دانند و معتقد است اگر بتواند به کسی امید دهد بسیار خوشحال و مفتخر خواهد بود.  بهترین بخش زندگی این جوان موفق این است که او به سادگی آنچه را که دوست دارد انجام می‌دهد.

کد خبر 508429
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مهارت‌های زندگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha