رئیس کمیته امداد سرپل ذهاب گفت: بیش از ۵۷۰ میلیون تومان تا پایان سال ۹۸ برای حمایت از مددجویان اجاره‌نشین در قالب وام قرض‌الحسنه ودیعه مسکن پرداخت ‌شده است.

اجاره نشینی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس کمیته امداد سرپل ذهاب پیرامون حمایت از مددجویان گفت:هزینه‌های مربوط به مسکن سهم بزرگی از سبد مخارج خانوارهای نیازمند شهری را به خود اختصاص داده‌اند، کمک به تأمین مسکن و سرپناه مناسب برای نیازمندان، کمک به توانمندی و عزتمندی آن‌هاست.

علی اکرم منصوری خرید و احداث مسکن مناسب برای نیازمندان در شهرها را با مشکلات زیادی مواجه دانست و افزود: در این شرایط حمایت از مددجویان از راه پرداخت کمک‌هزینه اجاره ماهیانه و همچنین مشارکت در تأمین ودیعه مسکن، عملی‌تر و سریع‌تر است.

کمک یکصد میلیون ریالی یکی از خیرین برای تهیه سبد غذایی برای مددجویان

علی اکرم منصوری، رئیس کمیته امداد سرپل ذهاب اظهار کرد: با رایزنی‌های انجام شده با یکی از خیرین و حامیان طرح اکرام ایشان مبلغ یکصد میلیون ریال برای تهیه سبد غذایی در ماه مبارک رمضان را متقبل شدند.

منصوری عنوان کرد: ارزش هر بسته ۱۵۰ میلیون ریال و شامل برنج روغن خرما ماکارونی سویا است که بین ۷۰ خانوار نیازمند زیرپوشش توزیع می‌شود.

منصوری در ادامه افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۱۸۰۰ بسته سبد غذایی به ارزش بیش از ۷۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

کد خبر 508666

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha