تام کروز در حال مذاکره با سازمان فضایی آمریکاست تا نخستین فیلم سینمایی تاریخ را با همکاری احتمالی ایلان ماسک در فضا بسازد.

تام کروز بازیگر آمریکایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، ستاره هالیوودی که با مجموعه فیلم‌های «ماموریت: غیرممکن» برای سینمادوستان شناخته می‌شود، شاید نخستین بازیگر تاریخ سینما باشد که در فیلمی در ایستگاه فضایی مقابل دوربین می‌رود. جیم برایدنستاین، مسئول ناسا از علاقه سازمان ملی هوا و فضای آمریکا برای پیش بردن این پروژه سینمایی خبر داد.

برایدنستاین در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: ناسا از همکاری با تام کروز روی تولید فیلمی در ایستگاه فضایی هیجانزده است. ما به رسانه‌های محبوب نیاز داریم تا نسلی تازه از مهندسان و دانشمندان را برای واقعی کردن طرح‌های بلندپروازانه ناسا ترغیب کنیم. مسئول ناسا جزئیات بیشتر این طرح و برنامه سینمایی را فاش نکرده است.

پیش‌تر ددلاین از مذاکره کروز با ایلان ماسک، کارآفرین میلیاردر و رئیس شرکت اسپیس‌ایکس برای ساختن نخستین فیلم تاریخ در فضا خبر داده بود. هر چند ماسک هنوز به این خبر واکنش نشان نداده اما او با نوشتن جمله «می‌تواند خیلی بامزه باشد» زیر توییت مسئول ناسا نشان داد چندان هم به پیش بردن پروژه سینمای فضایی بی‌میل نیست.

کروز ۵۷ ساله مشغول بازی کردن در هفتمین فیلم از مجموعه «ماموریت: غیرممکن» بود که شیوع گسترده ویروس کرونا در ایتالیا تولید پروژه را متوقف کرد. او به حضور در صحنه‌های سخت و خطرناک در فیلم‌هایش مشهور است؛ از جمله بالا رفتن از برج الخلیفه در دبی که بلندترین آسمانخراش دنیاست.

کد خبر 508832

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha