پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
۰ نفر

حاشیه‌های تازه‌ای درباره عشق دوران کودکی و نوجوانی و سرنوشت جواد جوادی با توجه به استقبال مخاطبان این روزهای سریال «بچه مهندس» ایجاد شده است.

بچه مهندس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرآنلاین، حسن وارسته نویسنده سریال «بچه‌مهندس» درباره برخی از حواشی  این مجموعه، توضیح داد: حاشیه‌هایی سر مرگ گلچهره (مادر واقعی جوادی- اندیشه فولادوند) و تراژدی‌هایی که در فصل دوم اتفاق افتاد بر ما وارد شد. برای قهرمان‌سازی باید این آدم از بین آتش گذشته باشد. باید زمین خورده باشد تا بتواند از جایش بلند شود. این فرمول من نیست این فرمول درام دنیا است.  

وارسته درباره اتهام کودک همسری به بچه‌مهندس، گفت: اول از همه بدانید ما بر اساس عرف و شرع کار می‌کنیم. گروهی ما را متهم به کودک همسری کردند و کودک همسری تعریف مشخص دارد؛ بچه‌ای را زیر سن قانونی‌اش پای سفره عقد یک پیرمرد بنشانی و یا دو فرد کم و سن ازدواج کنند و چنین اتفاقی نیفتاد. در این داستان مژگان و جوادی دو نوجوان قصه که ۱۶ ساله بودند با هم قرار عاشقانه گذاشتند و مادرِ مژگان  برای اینکه از سرش وا کند به جواد می‌گوید در دانشگاه قبول شدی سراغِ مژگان بیا.

 وی خاطرنشان کرد: طیفِ مخالف دیگر ما را به سندِ ۲۰۳۰ محکوم کردند، به دوران نوجوانی خودشان رجوع کرده‌اند که با تغییرات سن و رشد و نمو و ترشح هورمون‌ها، شرایط جدیدی به وجود می‌آید. اینجا باید راه‌حلی پیشنهاد کنیم که نوجوانان به نحو درست و اصولی، کنترل شوند تا تبعات منفی اجتماعی به بار نیاورد.  

وارسته افزود: جوادی عاشق رفتن به آمریکا نیست و تنها دلیلش رسیدن به عشقش "مژگان" است؛ با هم قول و قرار گذاشتند و برای این رسیدن می‌جنگد. تا شرایط اقتصادی و یا موقعیت علمی خوبی به دست بیاورد. در قسمت بعدی جوانی را نشان می‌دهیم که به بلوغ علمی و نخبگی رسیده است. نمایش جوانانی‌ را دنبال می‌کنیم که خیلی جدی‌شان نمی‌گیرند و به این واسطه فرار مغزها اتفاق می‌افتد.

کد خبر 511352

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha