فرمانده سپاه ثارالله کرمان بیان کرد: مکتب شهید سلیمانی به معنای عملی کردن مکتب اهل بیت(ع) و مکتب عاشورا، مکتب امام راحل و امام مسلمین است. نباید شهید سلیمانی را در خاطره خلاصه کنیم.

كاروان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حسین معروفی سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت گفت: باید بدانیم که مکتب شهید سلیمانی بزرگ‌ترین خدمت را به بشریت کرد و آن خدمت، امنیت پایدار بشری است. مکتب شهید سلیمانی مکتب تعالی‌بخش اسلام است.

وی ادامه داد: امروز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه ناحیه حضرت رسول(ص) کرمان و رونمایی از تمثال سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی انجام شد. 

معروفی گفت: شناسایی کالاهای مورد نیاز مردم مناطق سیل‌زده اندوهجرد، جهر و امیرآباد که به علت سیل آسیب دیده‌اند، توسط ناحیه حضرت رسول(ص) و بسیج سازندگی پیش‌بینی شده و در اختیار مردم قرار داده می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: ۳۰ دستگاه کولر آبی، ۳۶ تخته قالی، ۸ دستگاه یخچال، ۳۰ سرویس ۷ پارچه قابلمه و ۵ اجاق گاز از اقلام این کاروان است. این لوازم در اختیار سیل‌زدگان امسال قرار داده خواهد شد؛ همچنین دو سری جهیزیه برای دو جوانی که به تازگی ازدواج کرده بودند که سیل وسایل زندگی آنها را از بین برده بود، در قالب کمک مومنانه در اختیار آنها قرار دادیم. 

کد خبر 513414

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha