مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
۰ نفر

 فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مرکز آموزشی ـ درمانی روانپزشکی رازی با اعتبار ۳۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ارزش افزوده فرمانداری برای ارتقای خدمات به مراجعه‌کنندگان تجهیز شد.

بيمارستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسین توکلی کجانی اظهار کرد: تجهیزات خریداری شده شامل ۸ دستگاه ونتیلاتور پیشرفته، ۱۰ دستگاه تشک مواج، یک دستگاه اکوکاردیوگراف رنگی، ۴ عدد تخت ICU و CCU اتوماتیک و ۳ دستگاه ونتیلاتور پرتابل است  که به‌تازگی خریداری شده است.

وی ادامه داد:  تمامی این تجهیزات بنا به دستور استاندار تهران و مصوبات کمیته پیشگیری و مقابله با کرونا برای تقویت ظرفیت درمانی شهرستان ری خریدار شده است، ۲ دستگاه مانیتورینگ رنگی علائم حیاتی، ۱۰ دستگاه ساکشن جراحی پرتابل، ۵دستگاه الکتروشوک و یک دستگاه بیهوشی الکترونیک از دیگر تجهیزات خریداری شده است.

توکلی گفت: همچنین۵ دستگاه الکتروکاردیوگراف و یک دستگاه میکروسکوپ آزمایشگاهی نیز به تجهیزات این بیمارستان روانی جنوب تهران اضافه شده است که امید می‌رود با راه‌اندازی این تجهیزات کیفیت خدمات درمانی مرکز آموزشی – درمانی روانپزشکی رازی افزایش یابد.

این مسئول یادآور شد: همه این تجهیزات براساس نیاز بیمارستان روانپزشکی رازی و با هماهنگی وزارت بهداشت - درمان و آموزش پزشکی، هیات امنای صرفه‌جویی ارزی و دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی خریداری شده است.

بیمارستان رازی بزرگ‌ترین مرکز روانپزشکی خاورمیانه دارای ۲۵ بخش و ۳۶ ساختمان و یک‌هزار و ۳۷۵ تخت مصوب و یک‌هزار و ۱۷۵ تخت فعال در شهرری در استان تهران واقع است.

کد خبر 514992

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha