مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
۰ نفر

مدیرکل راه‌آهن استان همدان بیان کرد: هنوز علت اصلی سانحه قطار همدان-مشهد مشخص نشده است، مشکل خط تا پایان امروز به‌طور کامل حل خواهد شد و ممکن است قطار همدان-مشهد برقرار شود.

قطار

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سیدسعید ابراهیم نژاد در پاسخ به اینکه گفته‌شده علت این حادثه سرقت بخشی از ریل قطار همدان-مشهد بوده است، اظهار کرد: به‌هیچ‌وجه چنین چیزی از سوی راه‌آهن اعلام‌نشده و علت حادثه باید توسط کمیسیون عالی سوانح راه‌آهن اعلام شود که هنوز در دست بررسی است.

مدیرکل راه‌آهن استان همدان درباره میزان خسارت واردشده به‌قطار همدان-مشهد نیز تصریح کرد: برآورد میزان خسارت واردشده به‌قطار همدان- مشهد نیز باید در کمیسیون عالی سوانح راه‌آهن بررسی شود.

وی با تأکید بر اینکه هیچ‌یک از مسافران در این حادثه مصدوم نشدند، یادآور شد: فقط یکی از مأموران قطار به‌صورت جزئی جراحت دید که به‌صورت سرپایی در محل حادثه مداوا شد.

ابراهیم نژاد افزود: مسافران قطار همدان- مشهد پس از وقوع حادثه توسط اتوبوس به تهران اعزام‌شده سپس با قطار تهران- مشهد به سفر خود ادامه دادند.

مدیرکل راه‌آهن استان همدان درباره بازگشت مسافران نیز خاطرنشان کرد: مشکل خط حل‌شده و فقط بخش‌های جزئی ازکارمانده که تا پایان امروز حل می‌شود و ممکن است قطار همدان- مشهد برقرار شود.

قطار همدان- مشهد شامگاه شنبه سوم خردادماه درحالی‌که از همدان به سمت مشهد حرکت می‌کرد، در حوالی پرند از ریل خارج شد که برخی از منابع غیررسمی علت این حادثه را سرقت بخشی از ریل مسیر عنوان کردند.

کد خبر 515020

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha