دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۶:۳۹
۰ نفر

گروه ورزشی: درحالی که قرار بود پس از پایان دوران هیأت رئیسه سابق، انتخابات اعضای جدید آن در سالن اجتماعات آکادمی المپیک برگزار شود، به دلیل ناقص بودن آیین‌نامه سازمان لیگ این انتخابات برگزار نشد و به بعد از اصلاح آیین‌نامه موکول شد

در این جلسه قرار شد سازمان لیگ آیین‌نامه اصلاح‌شده خود را برای اعضای مجمع تا 20 خرداد ارسال و پس از دریافت نظرات اعضا، مجمع تشکیل شده و براساس آیین‌نامه اصلاحی که به ثبت شرکت‌ها نیز رسیده است، انتخابات اعضای هیأت رئیسه برگزار شود.

با توجه به اظهارات علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، تا 3 هفته دیگر اساس‌نامه جدید به مدیران باشگاه‌ها ارسال خواهد شد و آنها موظف هستند تا پایان خرداد پاسخ خود را ارائه دهند. پس از بررسی‌های لازم و تایید اساس‌نامه جدید فدراسیون فوتبال، انتخابات مجمع هیأت رئیسه اوایل تیرماه برگزار خواهد شد.

همچنین از حاشیه‌های جلسه ناتمام امروز می‌توان به تصمیم حبیب‌ کاشانی مبنی بر نپذیرفتن پیشنهاد نامزدی برای هیأت رئیسه سازمان لیگ اشاره کرد. با این وجود در پایان نشست دیروز مقرر شد تا زمان تشکیل هیأت رئیسه جدید،‌ امور سازمان لیگ توسط هیات رئیسه قبلی پیگیری شود.

غلامرضا بهروان، کریم ملاحی، محمدرضا ساکت، عزیز محمدی رئیس و عضو هیات رئیسه و علی کاظمی دبیرسازمان لیگ در حال حاضر 5 عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ‌برتر را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 51682

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز