فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در پی اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات در سطح استان، ۹۱ نفر از عاملان تیراندازی‌ها و دارندگان سلاح غیرمجاز شناسایی و دستگیر شدند.

کشف سلاح

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان گفت: به منظور ارتقاء امنیت عمومی استان، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز و دستگیری افرادی که به سمت منازل، اماکن، مغازه‌ها و خودروها تیراندازی می‌کنند، با برنامه ریزی‌های مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی، دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ابلاغ شد.

او افزود: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌ها با کار اطلاعاتی و تلاش مستمر در سطح استان طی ۴ روز گذشته با هماهنگی قضائی طی چندین عملیات پی در پی، ۹۱ نفرمتهم که از عاملان تیراندازی‌ها و دارندگان سلاح غیرمجاز بودند را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار عباس زاده اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۲۷ قبضه سلاح جنگی، ۱۲۶ قبضه سلاح شکاری و در مجموع ۱۵۳ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه یک هزار و ۷۳۶ عدد انواع فشنگ کشف شد، ضمن اینکه در ۷۵ روز سال جاری، یکهزار و ۵۴۵ قبضه سلاح و ۱۶ هزار و ۵۸ فشنگ جنگی و شکاری کشف گردید و یک هزار و ۲۰۴ نفرمتهم نیز در این رابطه دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، ادامه داد: نیروی انتظامی استان مصمم است در مقابله با خرید و فروش سلاح، دارندگان سلاح‌های غیر مجاز و عاملان تیراندازی برخورد جدی داشته تا محیط را برای متخلفان ناامن و برای آحاد مردم آرامش در پی داشته باشد.

کد خبر 517894

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خوزستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha