نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم طرحی تحت عنوان «طرح ملی مسکن انقلاب» را دنبال می کند.

مسكن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سید محمدرضا میرتاج الدینی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت جانسوز و ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه به رادیو اقتصاد گفت: مسکن مهر دو فاز بود ولی در این طرح چهار فاز درنظر گرفته شده است.

 وی اظهار داشت: مسکن انقلاب علاوه بر دوفاز مسکن مهر یعنی خانه اولی ها و خانه های روستایی، حوزه حاشیه نشینی و سکونتگاه های غیر رسمی و بافت های فرسوده را هم شامل می شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه شد که نمایندگان مجلس و برخی از دولتمردان نگاه شان از خانه محقر و ساده جماران به سمت ویلاهای لواسان رفت و همینطور چرا شهرداری کرمانشاه خانه یک خانم بی سرپناه را خراب می کند و صدای او به جایی نمی رسد، گفت: این نتیجه دور افتادن از خط امام و گرایش به سمت اشرافی گری است.

 وی در ادامه افزود: هر سال و هر زمان افکار و اندیشه حضرت امام پویاتر و زنده تر می شود. دیدگاه ها و خط امام مشعل راه مردم و مسئولان در مسیر صحیح است.

وی گفت: هر مقداری که از نورانیت این مشعل یعنی فکر و اندیشه امام در عرصه های مختلف بهره مند شدیم همان مقدار در مسیر صحیح حرکت کردیم در عوض هر مقداری که از ایده ها و آرمان های امام در عمل و در تفکر فاصله گرفته ایم همان مقدار هم از راه باز مانده ایم.

 نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم افزود: یکی از مولفه های تفکر و شاخص های اندیشه حضرت امام حمایت از مستضعفان و محرومان بود.

وی اظهار داشت: سطح زندگی امام بسیار ساده و در حد مردم عادی جامعه بود و هم  خود حامی، طرفدار و پشتیبان مستضعفان و محرومان بود و می فرمود «یک موی سر این کوخ نشینان و شهید دادگان به همه کاخ ها و کاخ نشینان جهان شرف و برتری دارد.»

میرتاج الدینی یادآورشد: این تفکر و اندیشه مبنای تصمیمات حکومتی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه بود.

کد خبر 517918

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محفوظ US ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
    3 2
    طرح مسکن مهر بسیار مناسب ایران است ، ولی متاسفانه توسط مجلس ودولت مغفول ماند
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
    5 1
    تورو خدا کاری کنید دیگه بخدا قسم خسته شدیم از این همه گرونی خونه و خیلی چیزهای دیگه تورو خدا به فکر ما مستاجر ها باشید تورو خدا یکم هم شده به فکر اون دنیا باشید
  • شهروند IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
    5 1
    تغییر نام به مسکن انقلاب عالیه شاید به برکت انقلاب همه خونه دار بشن و این گرونی حباب مسکن پایین بیاد دولت کاری کنه از طریق خونه های سازمانی کارمندها رو خونه دار کنه تا به لطف انقلاب و خدا همه خونه دار بشن و ی عمر دعاگوی شما عزیزان بشن الهی آمین
  • محمد IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
    3 2
    هروقت این نمایندگان جدید توانستند با اقدامات خود مسکن متری دو سه میلیونی را که مردم متوسط وپائین تر را که نمی توانستند بخرند حالا که جای خود را دارد که شده متری هجده ملیون تومن را کردن همان قیمت دو سه ملیون یه کاری برا مسکن کردند والا با حرف مردم سر کار گذاشتن و متری صد هزار تومن ارزانتر شدنو‌واینها همان دنباله رو های دولت رانت و دلال هستند اگر اکثریت مردم را که پایه کشورند وکار مفید و تلاش وتولیدند را می خواهند باید یک حرکتی اقدامی‌عاجل به مصالح مردم بکنند غیر از این بهتر مثل مجلس نماینده مجلس قبل همراه دولت نباشند استعفا بدهند وبرند بیشتر از این آبرو ریزی نکنند
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
    3 0
    نود درصد دغدغه ومشکل مردم مسکن واجاره نشینی میباشدوکارگروقشی پایین هرچه قدر تلاش میکنند بهش نمیرسندازنماینده های محترم مجلس تقاضادارم به مساله تورم بیش ازاندازه مسکن رسیدگی کنندبخدا نود درصدگرفتاری مردم مستاجری وتورم بیمعنی وبیش ازاندازه آن میباشد
  • شهروند US ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
    4 0
    آفرین بر عزم والایتان نمایندگان مجلس شورای اسلامی.