چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۲:۳۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرمسوول و صاحب‌امتیاز نشریه گل‌آقا از انتشار شماره اول دوهفته‌نامه سیاسی، اجتماعی، انتقادی "گل‌آقا" خبر داد.

 پوپک صابری‌فومنی مدیرمسوول و صاحب‌امتیاز نشریه گل‌آقا در سرمقاله اولین شماره از دوهفته‌نامه گل‌آقا با اشاره به تعطیلی نشریات بچه‌ها...گل‌آقا و ماهنامه گل‌آقا می‌گوید: احساس کردیم در این دوران انتشار یک نشریه طنز برای عموم مردم اگر کار واجبی نباشد، لازم است.

وی با بیان این مطلب که دلمان می‌خواهد گل لبخند را بار دیگر بر چهره هموطنان‌مان بیاوریم به وفاداری خود و همکارانش در نگهداری اصول و خط‌مشی گل‌آقا در قالب و شکلی نو تأکید کرده است.

در اولین شماره از این دوهفته‌نامه که با شعار «یک زبان دارم دو تا دندان لق / می‌زنم تا می‌توانم حرف حق» در قطع روزنامه‌ای و به صورت تمام رنگی منتشر شده است می‌توانید مطالب و کاریکاتورهایی با عناوین حکایت آن‌لاین، تیم منتخب فوتبال هفته به روایت خودمان، در دام عدالت، خانمها نخوانند، ارثیه رضا کیانیان، جهان کلاً به دست تو شد اصلاح را بخوانید و ببینید.

اولین شماره هفته‌نامه گل‌آقا آبان 1369 توسط کیومرث صابری‌فومنی (گل‌آقا) منتشر و در آبان سال 1381 توسط خود صابری متوقف شد. اکنون بعد از 6 سال این نشریه با تغییراتی در شکل و محتوا به صورت دوهفته‌نامه منتشر می‌شود.

دوهفته‌نامه گل‌آقا را با قیمت 400 تومان از روزنامه‌فروشی‌ها بخواهید.

کد خبر 51891

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز