شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲
۰ نفر

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: بازار این شهرستان که به منظور جلوگیری از شیوع کرونا به مدت ۱۰ روز تعطیل شده بود شنبه ۲۴ خرداد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باز شد.

بازار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ابوذر کوثری افزود: اصناف و کسب و کارهای سطح شهر اگر در هفته پیش رو تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر نیز شرایط شیوع ویروس کرونا را نگران کننده اعلام نکند می‌توانند هفته آینده نیز به کسب و کار بپردازند.

وی ادامه داد: اصناف ایرانشهر چنانچه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند مجدد بازار این شهرستان به تعطیلی کشیده خواهد شد.

فرماندار ایرانشهر خاطرنشان کرد: هنوز در این شهرستان از لحاظ کرونا نگرانی‌هایی وجود دارد. چنانچه واحدهای صنفی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکند واحد صنفی به مدت ۲۰ روز پلمب خواهد شد.

وی ساعت کاری اصناف ایرانشهر را از ٩ صبح تا ١٨، اعلام کرد و گفت: بعد از این بازه زمانی هیچ صنفی اجازه فعالیت نخواهد داشت بطوریکه گشت‌های نظارتی در این زمینه به طور مستمر فعال و در صورت مشاهده برخورد قانونی خواهد شد.

کوثری از مردم خواست قبل از وقوع فاجعه کرونا رعایت خود قرنطینگی و پروتکل‌های بهداشتی را جدی گرفته و از ترددهای غیرضروری در سطح شهر و روستاها خودداری کنند.

کد خبر 520915

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha