مراسم وداع با پیکر محمدعلی کشاوررز صبح امروز در محل قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شد. اسماعیل شنگله از دوستان قدیمی و بسیار نزدیک کشاورز از جمله حاضران در این مراسم بود.

اسماعیل شنگله

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرآنلاین، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر محمدعلی کشاورز با حضور بستگان این هنرمند پیشکسوت، جمع زیادی از هنرمندان و  مدیران فرهنگی، صبح امروز (سه‌شنبه ۲۷ خرداد) در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار شد.

اسماعیل شنگله، یکی از حاضران در این مراسم بود. این بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و سینمای کشورمان، از نزدیک‌ترین و قدیمی‌ترین دوستانِ محمدعلی کشاورز به شمار می‌آمد.

در دهه‌های ۴۰ و ۵۰ خورشیدی، محمدعلی کشاورز، جمشید مشایخی، پرویز کاردان و اسماعیل شنگله، در اداره تئاتر آن زمان، به چهار تفنگدار مشهور شده بودند، چون دوستان نزدیک به یکدیگر بوده و بیشتر وقت‌شان را با هم می‌گذراندند.

اسماعیل شنگله، بازی در سریال‌ها و فیلم‌هایی چون «رعنا»، «عطر گل یاس»، «آوای فاخته»، «روزهای زندگی»، «روشن‌تر از خاموش»، «سال‌های ابری»، «دایره مینا»، «سگ‌کشی» و ... را در کارنامه خود دارد. این بازیگر پیشکسوت پس از ابتلا به سرطان و شیمی‌درمانی، چند سالی است که از فعالیت‌های هنری فاصله گرفته و خارج از تهران زندگی می‌کند.

کد خبر 522519

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مهارت‌های زندگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha