محمدجعفر منتظری در واکنش به سوءتفاهم به وجود آمده درخصوص صحبتش درباره نماینده دادستانی در دادگاه اکبر طبری، ضمن توضیح این موضوع، قهرمانی را شجاع و پاکدامن خواند.

رسول قهرمانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در گفت‌وگو با شبکه خبر صدا و سیما درخصوص مصاحبه اخیرش و نام برده شدن از قهرمانی نماینده دادستان تهران گفت: من این خبر را که شنیدم واقعا شگفت زده شدم.

وی افزود: امروز در خلال یکی از برنامه‌ها خبرنگاری به من مراجعه کرد و درباره پرونده آقای طبری پرسید که من گفتم آقای سخنگوی قوه قضاییه به طور منظم در این خصوص اطلاع رسانی خواهد کرد و درباره جزئیات هم باید صبر کنید.

حجت الاسلام منتظری ادامه داد: ایشان راجع به قاضی فراری پرونده پرسید البته من خاطرم نیست که ایشان اسمی از آقای قهرمانی برد یا خیر.

دادستان کل کشور گفت: من هم پاسخ دادم که او هم باید مثل سایر متهمان به دادگاه بیاید و به اتهاماتش پاسخ بدهد و دادگاه براساس مستندات رای صادر می کند.

وی تصریح کرد: من نامی از آقای قهرمانی نبردم و تعجب کردم زیرا ایشان شجاع و پاکدامن است و به عنوان نماینده و معاون دادستان تهران در دادگاه شرکت می کند.

حجت الاسلام منتظری گفت: این یا اشتباه شده است که باید خبرنگار و خبرگزاری مربوطه باید عذرخواهی کنند یا غرضی در کار بوده که امیدواریم غرضی نبوده باشد.

دادستان کل کشور گفت: من پاسخی که دادم مشخص است من گفته ام او که برگردد محاکمه می شود که مشخص است منظور قاضی فراری است.

کد خبر 522582

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ییلان IR ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
    0 0
    باسلام حقیقتا من شخصا به انسان شجاعی مثل جناب قهرمانی افتخار میکنم.