کریستین استوارت در فیلمی زندگینامه‌ای به کارکردانی پابلو لارین شیلیایی نقش پرنسس دایانا، عروس جنجالی خاندان سلطنتی بریتانیا را ایفا می‌کند.

کریستین استوارت و پرنسس دایانا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین،فیلمنامه پروژه سینمایی «اسپنسر» را استیون نایت نوشته که فیلم‌های «پیکی بلایندرز» و «قول‌های شرقی» را در کارنامه دارد. لارین که چند سال پیش فیلم سینمایی بسیار موفق «جکی» را درباره زندگی ژاکلین کندی ساخته بود، این بار سراغ یکی از جنحالی‌ترین چهره‌های تاریخ معاصر بریتانیا می‌رود.

«اسپنسر» در یک پایان هفته روایت می‌شود؛ زمانی که دایانا به عنوان پرنسس ولز به این نتیجه می‌رسد زندگی مشترکش با پرنس چارلز نمی‌تواند بیش از این ادلمه یابد. در واقع او دیگر نمی‌خواهد ملکه باشد. قرار است این پروژه اوایل سال آینده میلادی با بازی استوارت در تقش اصلی کلید بخورد اما حق پخش آن در بازار مجازی جشنواره کن امسال عرضه می‌شود.

ناتالی پورتمن سال ۲۰۱۶ برای بازی در نقش ژاکلین کندی در «جکی» نامزد اسکار شد و انتظار می‌رود استوارت هم با هدایت لارین در «اسپنسر» بدرخشد. فیلمساز تحسین‌شده اهل شیلی ستاره جوان آمریکایی را بهترین گزینه برای نقش دایانا دانست و چهره استوارت را ترکیبی از مرموز بودن و شکنندگی توصیف کرد.

استوارت ۳۰ ساله بیش از همه با مجموعه سینمایی «گرگ و میش» شناخته می‌شود. او در سال‌های اخیر با «ابرهای سیلس ماریا» برنده جایزه سزار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد و البته با نسخه بازسازی «فرشتگان چارلی» در گیشه به شدت شکست خورد.

داستان زندگی پرنسس دایانا پیش از این بارها دستمایه تولید فیلم و سریال بوده است. از جمله «دایانا» به کارگردانی الیور هرشبیگل آلمانی و بازی نائومی واتس در نقش اصلی. دایانا سال ۱۹۹۷ در یک تصادف شدید رانندگی در پاریس در ۳۶ سالگی از دنیا رفت.

کد خبر 522912

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha