سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با بیان اینکه از هیچ تلاشی برای بهبود شرایط کرونا در این شهرستان دریغ نمی‌شود گفت: نسبت فوتی‌ها به مبتلایان کرونا در دزفول از متوسط کشوری کمتر است.

کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی فرهمندپور روز جمعه ۶ تیر به رسانه‌های دزفول اعلام کرد: آمار ورودی و خروجی مبتلایان کرونا در دزفول طی ۲ هفته اخیر بین ۲۰ تا ۲۵ نفر بوده و افزایش فوتی نداشته‌ایم.

وی افزود: سپاه حضرت ولی عصر (عج) احداث بیمارستان صحرایی در دزفول را دستور کار قرار داده، ولی هنوز ۱۵ درصد ظرفیت مراکز درمانی باقی است.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: بر اساس تعریف مدیریت بحران، زمانی که ۸۵ درصد ظرفیت تخت‌های بیمارستانی پر شوند اعلام بحران خواهد شد، ولی هنوز حدود ۱۵ درصد از ظرفیت تخت‌ها در دزفول خالی است و امیدواریم با بهبود بیماران، تخت‌های بیشتری خالی شود.

وی با بیان اینکه افزایش ظرفیت مراکز درمانی را در دستور کار قرار داده‌ایم افزود: کیت تشخیص بیماری کرونا با پیگیری‌های انجام شده موجود است و پیگیر تامین دوباره آن هستیم.

فرهمندپور در خصوص مطالبات کادر درمان نیز گفت: بخشی از مطالبات کادر درمان هفته آینده پرداخت می‌شود و به همت بسیج جامعه پزشکی، نیروی انسانی تامین خواهد شد.

دزفول پس از اهواز بیشترین آمار مبتلایان به کرونا را در استان خوزستان دارد.

کد خبر 525492

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خوزستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha