مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: با توجه به توافق ادارات مسکن و شهرسازی، بنیاد شهید و فرمانداری شهرستان‌های بردسکن، نیشابور، سبزوار و خلیل‌آباد به ایثارگران واجد شرایط، زمین واگذار می‌شود.

واگذاری زمین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام حسین معصومی، شنبه هفتم تیرماه افزود: ایثارگران واجدشرایط افرادی هستند که تاکنون از تسهیلات زمین و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استفاده نکرده‌اند.

وی ادامه داد: در جریان دور سوم سفرهای مدیران بنیاد به شهرستان‌های بردسکن، سبزوار و خلیل‌آباد این توافق با دستگاه‌های ذیربط به دست آمد و در چهارمین سفر مدیران بنیاد به شهرستان نیشابور نیز فرماندار قول داد زمین به ایثارگران واگذار شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: موضوع اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان نیز از موضوعات مهم در سفرهای شهرستانی مدیران بنیاد به شهرستان‌های خراسان رضوی است که خوشبختانه در برخی شهرستان‌ها رایزنی‌هایی برای به‌کارگیری این عزیزان در کارخانه‌ها و شرکت‌های بخش خصوصی انجام شده است.  

بر اساس اعلام روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، علیرضا قامتی، فرماندار نیشابور هم در خصوص مسکن خانواده‌های شهدا و ایثارگران گفت: با توجه به مصوبات شورای هماهنگی ایثارگران در سال گذشته مبنی بر واگذاری ۳۱۲ قطعه زمین به خانواده‌های شهدا و ایثارگران پیگیری لازم تا حصول نتیجه با اداره راه و شهرسازی انجام می‌شود.  

پیش‌ از این مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی شمار فرزندان خانواده‌ شهدا و ایثارگران جویای کار استان را ۱۰ هزار نفر عنوان کرد و افزود: سال گذشته دو هزار فرصت شغلی برای فرزندان ایثارگران استان فراهم شده است.

خراسان رضوی ۱۷ هزار و ۲۷۹ شهید، ۴۹ هزار و ۴۸۸ جانباز و سه هزار و ۳۹۶ آزاده در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

کد خبر 525858

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خراسان رضوی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha