مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
۰ نفر

مسئول آتش‌نشانی دلیجان و مالکان هتل کارون هر کدام دلیل و علتی برای آتش‌سوزی هتل عنوان کرده‌اند.

آتش سوزی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حادثه آتش سوزی در طبقات فوقانی هتل کارون شهر دلیجان شب جمعه اتفاق افتاد و دو طبقه از هتل در آتش سوخت؛ اما مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری و مالکان هتل کارون هرکدام دلیلی برای آتش سوزی ساختمان ذکر کردند.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دلیجان در این باره گفت: ظاهرا علت وقوع این حادثه اشکال درسیم کشی برق ساختمان است، اما بررسی‌های تکمیلی از سوی کارشناسان آتش نشانی، درحال انجام است.

محمد بیگی افزود: حریق از قسمت کافی شاپ آغاز شده و با توجه به اینکه نمای این هتل از کامپوزیت بود به طبقات بالایی ساختمان نیز سرایت کرده بود.

وی اضافه کرد: این حریق در نهایت با کمک نیروهای آتش نشانی پس از ۴ ساعت مهار شد. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی به همراه نداشته و به نیروهای آتش نشانی نیر آسیبی وارد نشد

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دلیجان بیان کرد: حریق در ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه شبانگاه پنج شنبه ۱۹ تیرماه در هتل کارون دلیجان به ایستگاه آتش نشانی اطلاع داده شد و از دقایق اولیه آتش سوزی، تیم‌های آتش نشانی در محل حضور یافتند

بیگی ادامه داد: در این حادثه از ایستگاه‌های آتش نشانی خمین، محلات و نراق به محل حادثه اعزام شدند، همچنین نیروهای شهرداری، بسیج و مردمی نیز در اطفای حریق همکاری کردند و سرانجام، آتش  به طور کامل مهار شد.

برادران جلالی مالکان هتل کارون دلیجان هم ضمن قدردانی از تلاش‌ نیروهای  زحمت کش آتش نشانی دلیجان، کمبود امکانات آتش نشانی از جمله نداشتن نردبام بلند و مناسب و ماشین آتش نشانی مناسب برای این ساختمان را از علل گسترش آتش عنوان کرد.

کد خبر 529734

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha