مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
۰ نفر

آمارها نشان می‌دهند در استان فارس هر ۲ ساعت یک مبتلا به کرونا تسلیم این بیماری می‌شود و شمار فوت‌شدگان کرونا در استان همچنان روند صعودی دارد.

فوت-کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، شیوع کرونا که از ۳ هفته قبل در فارس تشدید شده است، همچنان به روند صعودی خود ادامه می‌دهد و آمارهای فزاینده ابتلا و مرگ به علت این بیماری، جدی‌ترین هشدارها را به دنبال داشته است.

از هفته گذشته تاکنون حداقل در ۴ شهرستان فارس وضعیت قرمز اعلام و کل فعالیت‌ها ممنوع شده است. اقدامات محدودکننده‌ای نیز در حوزه حمل و نقل عمومی، رستوران‌ها، پارک‌ها و بوستان‌ها، مراکز تجمع، تالارهای پذیرایی و... در حال اجراست. علی‌رغم قرار داشتن فارس در وضعیت هشدار، همچنان اماکن گردشگری همچون حافظیه، سعدیه، باغ ارم و... در شیراز پذیرای گردشگران هستند.

اجباری شدن استفاده از ماسک هنگام حضور در اداره‌ها و معابر و مکان‌های عمومی، اجبار کارکنان کل موسسه‌ها، اداره‌ها و سازمان‌ها به استفاده از ماسک و رعایت اصول بهداشتی به خصوص شست‌وشوی دست‌ها به صورت مرتب و اجرای کمپین‌های مختلف برای تشویق مردم به استفاده از ماسک، بخشی از اقدامات اجرایی شده با هدف کنترل افزایش شمار مبتلایان به کرونا در شیراز بوده است.

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای پاسخگویی مناسب به بیماران مبتلا به کووید۱۹ که نیاز به بستری دارند، در تلاش برای افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی هستند.

کد خبر 530711

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha