معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران گفت: کارمندان ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی تا برگشتن شرایط به حالت عادی و تولید واکسن ویروس کرونا می‌توانند با استفاده از ظرفیت دورکاری وظایف و تکالیف خود را انجام دهند.

دورکاری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، غلامرضا عباس پاشا اظهارکرد: دورکاری در ادارات براساس بخشنامه و اپیدمی ویروس کرونا دوباره احصا شده است و دستگاه‌های دولتی براساس مصوبه ستاد ملی کرونا مکلف هستند بخشی از خدمات خود را از طریق خدمات الکترونیکی به مردم ارائه دهند.

وی ادامه داد: به دلیل بحرانی بودن بیماری کرونا تصمیماتی در شورای اداری استان تهران، ستاد مقابله با کرونا در خصوص دورکاری گرفته شده است و براساس مصوبه سازمان استخدامی کشور دستگاه‌ها موظفند از ظرفیت دورکاری با الویت قرار دادن کارمندان زن دارای فرزندان خردسال، زنان باردار، بیماران زمینه ای استفاده کنند و اگر ظرفیت دیگری وجود داشت برای سایر کارمندان در نظر گرفته شود.

عباس پاشا بیان کرد: براساس نوع کار برخی از کارمندان باید در محل کار حضور داشته باشند و برخی با توجه به زیرساخت های خدمات الکترونیکی در دستگاه‌ها وظیفه خود را به شیوه دورکاری انجام دهند.

وی تصریح کرد: به دستگاه‌های دولتی تلکیف شده از حضور کارمندان و مراجعه کنندگان بدون ماسک به ادارات جلوگیری و ساعت حضور برای آنها غیبت ثبت شود.

کد خبر 531111

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha