دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۱:۱۶
۰ نفر

باشگاه رئال مادرید به قدری مشتاق به خدمت گرفتن کریستیانو رونالدو‌ی پرتغالی است که اتومبیلی را برای او آماده کرده است.

روزنامه ورزشی مارکا چاپ مادرید دراین باره با چاپ تصویری از یک اتومبیل آئودی‌ مدل آر8 (تولید سال‌جاری میلادی)، نوشت: این اتومبیل به‌صورت اختصاصی به کریس تعلق دارد.
در این گزارش نوشته شده است: روی داشبورد این اتومبیل یادداشتی قرار دارد با این مضمون «تحویل به کریستیانو رونالدو».

یادداشت دیگری هم در این اتومبیل وجود دارد با عنوان اسپانسر مادرید که نشان می‌دهد مقصد این اتومبیل، باشگاه رئال مادرید است. در چند هفته گذشته شایعه‌های بسیاری در پایتخت اسپانیا منتشر شده مبنی بر اینکه رونالدو که به تازگی منچستریونایتد را به دو عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و جام قهرمانان باشگا‌ه‌های اروپا رسانده، با اینکه هنوز 4 سال دیگر از قراردادش با این تیم باقی مانده، قرار است اولدترافورد را به مقصد سانتیاگوبرنابئو ترک کند. سرآلکس فرگوسن، سرمربی اسکاتلندی منچستریونایتد روز جمعه با انتقاد شدید از قهرمان باشگاه‌های اسپانیا، آنها را به رفتار غیراخلاقی برای فریب ستاره پرتغالی تیمش متهم کرد. او که از اظهارات برند شوستر سرمربی و رامون کالدرون رئیس باشگاه رئال مادرید به خاطر زیر سؤال بردن رونالدو برای ماندن در اولدترافورد عصبانی شده است، آنها را به برهم زدن آرامش این بازیکن و باشگاه منچستریونایتد متهم کرده است.

این مربی گفت: حقیقت این است که رونالدو با ماست و هنوز 4 سال دیگر با ما قرارداد دارد. آیا فکر می‌کنید ما پیشنهاد‌های  بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپا برای بهترین بازیکنانمان نداریم؟ البته که داریم، اما هیچ‌یک از این باشگاه‌ها مثل رئال مادرید عمل نمی‌کنند. آنها فکر می‌کنند می‌توانند هر رفتاری را که می‌خواهند با دیگران صورت دهند.

پیشنهاد جدید رئال به رونالدوباشگاه رئال مادرید برای آنکه داستان انتقال کریستیانو رونالدو به مادرید کمی جدی‌تر شود، رقم پیشنهادی خود را تغییر داد.

رئال که تا پیش از این، رقم 90 میلیون یورو را برای انتقال کریس در نظر گرفته بود، با توجه به مخالفت‌های موجود از سوی مدیران منچستریونایتد، رقم 5/9 میلیون پوند برای هر سال را به اضافه پاداش و حقوق سالیانه به او پیشنهاد داد تا ستاره پرتغالی برای سفر به اسپانیا  ترغیب شود.

رئالی‌ها خیلی دوست دارند رونالدو را تا پیش از آغاز جام ملت‌های اروپا به تیم خود منتقل کنند. با این حال، پیشنهاد تازه رئال هم رونالدو را نسبت به ترک منچستر ترغیب نکرده است. رونالدو برای آنکه خیال رئالی‌‌ها را راحت کند، توسط مدیر برنامه‌هایش اعلام کرده هیچ تصمیمی برای ترک منچستر نگرفته و خیال ندارد از لیگ برتر جدا شود.

کد خبر 53132

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز