وزارت توسعه اقتصادی در رأس‌الخیمه پس از تبلیغ یک «برگر گوریل» سه هزار درهمی (۲۰میلیون تومانی)، یک رستوران را به مدت سه روز تعطیل کرده است. همچنین این رستوران باید جریمه‌ای هم به دلیل نقض مقررات تجاری بپردازد.

گوریل برگر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایندیپندنت، دکتر عبدالرحمن آل شایب آل نقبی، مدیرکل این بخش، گفته است که این‌گونه تبلیغات گمراه‌کننده برای ما قابل‌تحمل نیست. چنین اطلاعاتی می‌تواند توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی مورد استفاده قرار گیرد و از آن برای مخدوش کردن چهره امارات استفاده شود.

او گفت: «مؤسسات باید برای انتشار اطلاعات خود در تبلیغات دقیق باشند.»

امارات متحده عربی در میانه همه‌گیری کرونا، یکی از سخت‌ترین موارد مربوط به قرنطینه را داشته است و پس از چندین ماه مقررات سخت‌گیرانه، به‌تازگی کسب‌وکارها توانسته‌اند اجازه بازگشایی را بگیرند و رستوران‌ها با رعایت شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی می‌توانند از مهمانان پذیرایی کنند.

در این میان تلاش صاحبان کسب‌وکارها برای برگرداندن مشتری‌های مردد، خلاقانه و گاهی عجیب شده است.

صاحب این رستوران در حساب اینستاگرام خود گفت که قیمت واقعی ساندویچ تنها ۶۰ درهم بوده و قیمت سه هزار درهمی فقط برای تبلیغ محصول بوده است و او حاضر است پول هر مشتری که ساندویچ را به قیمت سه هزار درهم خریده است، برگرداند.

این واکنش‌ها پس‌ازآن بود که ویدیویی درباره «گران‌ترین برگر خاورمیانه» در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

رأس‌الخیمه یکی از شهرها و شیخ‌نشین‌های هفت‌گانهٔ امارات متحده عربی است که آب و هوایی مطبوع‌تر از بقیه امیرنشین‌ها دارد و خاک آن برای کشاورزی حاصلخیز است.

کد خبر 532370

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مهارت‌های زندگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    3 0
    با پول دزدي و اختلاس ميشه خريد و خورد