مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
۰ نفر

مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به آغاز بارش باران از امروز ۳۱ تیرماه در این استان تا پایان هفته جاری گفت: دمای هوا در گیلان نیز ۵ تا ۱۰ درجه خنک‌تر می‌شود.

باران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محمد دادرس گفت: بعد از چند روز افزایش محسوس دما و استقرار جوی پایدار در استان گیلان از اواخر وقت امروز شاهد ورود سامانه ناپایدار و گذر جریانات شمالی خواهیم بود. بر همین اساس شرایط برای کاهش دما، ابرناکی، بارندگی و وزش باد و رعد و برق فراهم می‌شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: برای امروز (سه شنبه) آسمان استان صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد جنوبی و به تدریج افزایش ابر از بعد از ظهر و شب و در بعضی نقاط استان نیز بارش رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شمالی پیش بینی شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه برای فردا (چهارشنبه) نیز آسمان استان گیلان نیمه ابری تا ابری و مه آلوده، همراه با کاهش دما، بارندگی و وزش باد و رعد و برق در برخی مناطق شدید پیش بینی شده است، تصریح کرد: هشدارهای لازم به کشاورزان داده شده است.

دادرس تأکید کرد: در این مدت آب گرفتگی، بالا آمدن رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها، لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید مناطق کوهستانی دور از انتظار نیست، به همین دلیل شهروندان باید به هشدارها توجه و نکات ایمنی را رعایت کنند.

کد خبر 532905

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha