مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران از برگزار شدن مراسم عید قربان و دعای عرفه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مناطق مختلف استان خبر داد.

شكريان اميري مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، حجت‌الاسلام ناصر شکریان امیری با اشاره به فرارسیدن عید سعید قربان و برگزاری دعای عرفه در روز نهم ذیحجه گفت: تمامی شهرهای مازندران با رعایت دقیق پروتکل‌های وزارت و بهداشت و درمان و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد برگزاری مراسم‌ها، دعای عرفه را برگزار خواهند کرد.

وی از صدور مجوز برگزاری مراسم دعای عرفه و دیگر آیین‌های دینی و مذهبی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت و درمان خبر داد و افزود: باید حتی‌الامکان سعی شود این مراسم‌ها و توسل‌ها و دعاهای عمومی در مکان‌های باز و بزرگ و دارای تهویه هوای مناسب با رعایت فاصله و رعایت دقیق پروتکل‌های وزارت بهداشت و درمان و استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده و اقدام‌های پیشگیرانه برگزار شود.

حجت الاسلام شکریان امیری با اشاره به ویژگی‌های بسیار ارزشمند دعای عرفه تاکید کرد: با توجه به شرایط امروز کشور و شیوع ویروس منحوس کرونا از مناجات‌خوان‌ها و مسئولین برگزارکننده این مراسم معنوی خواهشمندیم نسبت به کوتاه کردن زمان آن و برخی برنامه‌های حاشیه‌ای پرهیز و نگرانی‌ها نسبت به این شرایط رفع شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در پایان با تقدیر از ستاد ملی مبارزه با کرونا و دستور رئیس جمهوری برای صدور مجوز این مراسم و دیگر برنامه‌های آیینی (غدیر و محرم) گفت: برگزاری این دعا و توجه ویژه به دعای عرفه مورد سفارش و تاکید ائمه معصومین به ویژه سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) است.

کد خبر 534506

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha