معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه ۳ سناریو برای نحوه برگزاری کلاس‌های آموزشی ترم آینده دانشجویان پیش‌بینی کرده‌ایم، گفت: مردادماه امسال در خصوص وضعیت ترم آینده تصمیم‌گیری خواهد شد.

پزشکی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل مفدا، دکتر علی‌اکبر حق‌دوست معاون آموزشی وزارت بهداشت در نشست مشترک مسئولان، مدیران و کارشناسان معاونت فرهنگی و دانشجویی و نیز معاونت آموزشی وزارت بهداشت با محوریت بازگشایی دانشگاه‌های علوم پزشکی درخصوص بازگشایی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور گفت: فرآیندی در حال بررسی است که در ۳ سناریو در خصوص روند بازگشایی دانشگاه‌ها (اگر ایپدمی از این بدتر شد، در همین شرایط باقی ماند و یا بهتر شد) تصمیم‌گیری شود تا بر این اساس ببینیم ترم آینده را با چه مشخصاتی باید مدیریت کرد.

حق‌دوست افزود: بناست در مردادماه این ۳ سناریو، تهیه شود. یکی از راه کارهای جدی این است که تعداد دانشجویان جدیدالورود را در ترم مهر تا حد امکان کم کرده و در سنجش و پذیرش تعداد دانشجویان ورودی ترم مهر را به حداقل برسانیم. البته این تصمیم در دفترچه کنکور نیز وارد شده است و ورودی‌ها بیشتر به سمت بهمن سوق داده می‌شود.

وی ادامه داد: در خصوص فارغ‌التحصیل کردن دانشجویان نیز تلاش ما بر فارغ‌التحصیلی زودتر است و تصمیم اخیر که رزیدنت‌ها را یک ‌ماه و نیم زودتر شناسایی و فارغ‌التحصیل اعلام کنیم نیز بر همین اساس است.

کد خبر 535071

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha