معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه ۳ سناریو برای نحوه برگزاری کلاس‌های آموزشی ترم آینده دانشجویان پیش‌بینی کرده‌ایم، گفت: مردادماه امسال در خصوص وضعیت ترم آینده تصمیم‌گیری خواهد شد.

پزشکی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل مفدا، دکتر علی‌اکبر حق‌دوست معاون آموزشی وزارت بهداشت در نشست مشترک مسئولان، مدیران و کارشناسان معاونت فرهنگی و دانشجویی و نیز معاونت آموزشی وزارت بهداشت با محوریت بازگشایی دانشگاه‌های علوم پزشکی درخصوص بازگشایی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور گفت: فرآیندی در حال بررسی است که در ۳ سناریو در خصوص روند بازگشایی دانشگاه‌ها (اگر ایپدمی از این بدتر شد، در همین شرایط باقی ماند و یا بهتر شد) تصمیم‌گیری شود تا بر این اساس ببینیم ترم آینده را با چه مشخصاتی باید مدیریت کرد.

حق‌دوست افزود: بناست در مردادماه این ۳ سناریو، تهیه شود. یکی از راه کارهای جدی این است که تعداد دانشجویان جدیدالورود را در ترم مهر تا حد امکان کم کرده و در سنجش و پذیرش تعداد دانشجویان ورودی ترم مهر را به حداقل برسانیم. البته این تصمیم در دفترچه کنکور نیز وارد شده است و ورودی‌ها بیشتر به سمت بهمن سوق داده می‌شود.

وی ادامه داد: در خصوص فارغ‌التحصیل کردن دانشجویان نیز تلاش ما بر فارغ‌التحصیلی زودتر است و تصمیم اخیر که رزیدنت‌ها را یک ‌ماه و نیم زودتر شناسایی و فارغ‌التحصیل اعلام کنیم نیز بر همین اساس است.

کد خبر 535071

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha