رئیس جمهور در جلسه هیات دولت ضمن تقدیر و تشکر از بیانات مقام معظم رهبری در روز عید سعید قربان گفت: دولت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب استقبال کرده و کارگروه ویژه رفع موانع تولید را تشکیل می‌دهد.

حسن روحانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی ضمن مأموریت به معاون اول برای تشکیل کارگروه ویژه رفع موانع تولید و مشخص کردن ترکیب کارگروه اظهار داشت: دولت به منظور پیشگیری از تداخل و همپوشانی کارگروه با کمیته های مشابه، وظایف و اختیارات آنها را مورد بررسی و بازبینی قرار می دهد.

در این جلسه همچنین وزیر اطلاعات گزارش عملیات پیچیده دستگیری رئیس گروه تروریستی «تندر» را به اطلاع اعضای هیات وزیران رساند و رئیس جمهور از هوشیاری، برنامه ریزی، شهامت و شجاعت سربازان گمنام امام زمان(عج) تقدیر و تشکر کرد.

دولت در راستای برنامه ها و طرح های راهبردی با هدف جهش در تولید، صادرات و افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی که یکی از تأثیرگذارترین امر آن استفاده بهینه و به موقع و در حد نیاز کودهای کشاورزی بویژه کود اوره می باشد، مصوبه مربوط به تأمین کود اوره مورد نیاز وزارت جهاد کشاورزی را اصلاح کرد.

به موجب اصلاحیه مذکور، میزان کود اوره تأمینی از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران با هماهنگی واحدهای تولیدکننده برای مصارف کشاورزی، از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تن، به ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تن افزایش یافت.

با تصویب دولت، آقای رحمت اله صادقیان به عنوان عضو شورای عالی بورس و اوراق بهادار، جایگزین آقای محمد طالبی شد.

کد خبر 536771

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهرداد ابرازه IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    81 26
    از سربازان گمنام وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی بسیار متشکرم که این جرثومه فسادی که به عزاداران امام حسین سلام الله علیه،هم رحم نکرده بود،را به دست عدالت سپرده اند،ومانندهمه هموطنانم منتظر وقتی خواهم بود که خاوری وامثال او را که براحتی با پول این ملت در خارج برای خود می‌چرند را نیز مثل این شخص به کشور بازگردانده و بدست عدالت بسپارند،چون بنظرمیرسدکه مفسدان اقتصادی وقتی که رفتند،دیگررفته اندوخیالشان راحت است که بازگشتی در کارنیست،بعنواندیک ایرانی از سربازان گمنام آقا امام زمان عج تقاضا دارم به هر شکل ممکن این خیال راحت را ازاین مفسدان اقتصادی،درهرکجای جهان که هستند،سلب نمایند،که ابتکارشان باعث مسرت بزرگی برای همه ماایرانیان خواهدشد.
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    76 24
    روحانی باز اظهار نظر فرمودند
  • حسن IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    36 12
    زنده باد به سربازان گمنام امام زمان عج
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    1 2
    خدا رو شکر مشکلات تولید هم حل شد ...خدا خودش مشکلات کارگران تولید رو حل کنه ....از دست شما که خارج شده
  • mohsen IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    2 0
    ضمن تشکر از سربازان گمنام امام زمان، در مورد فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص وضعیت اقتصادی که اشاره فرمودند مسئله سیاسی و امنیتی است را در سرلوحه کار خود قرار دهند و با تمام قوا جواسیس داخلی و سوء استفاده کنندگان را دنبال فرمایند.
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    3 0
    سربازان گمنام امام عصر عج موجب اقتدار و امنیت کشور عزیزمون هستند ، خدا قوت سربازان گمنام ولایت.