بازیکن سابق پرسپولیس در آخرین مصاحبه‌اش دوباره از علاقه همیشگی‌اش برای بازگشت به پرسپولیس گفته است.

حقيقي

به گزارش همشهری آنلاین علیرضا حقیقی دروازه‌بان سابق تیم ملی ایران که در بازگشت به ایران راهی نساجی شد و نمایش نسبتا مناسبی در این تیم داشت همواره در آرزوی بازگشت به پرسپولیس بوده  و حالا بعد از جدایی بیرانوند خود را نزدیک تر از هر زمانی به این تیم می‌بیند. گلری که حضورش در دروازه سرخ‌ها پیش از جدایی از این تیم یادآور خاطرات خوشی برای هواداران پرسپولیس نیست.

حقیقی امروز در خصوص شایعه بازگشتش به پرسپولیس گفته که ماجرای بازگشتش به پرسپولیس دو رو دارد. تمایل خودش و پرسپولیس. 50 درصد داستان که خب از اول حل بوده اما گلر سابق پرسپولیس برای روی دیگر ماجرا هم سنگ تمام گذاشته و از تمام کسانی که ممکن است در این بازگشت تاثیرگذار باشند یاد کرده و گفته :« قبل از اینکه به نساجی و فوتبال ایران بازگردم، تجربیات زیادی برایم رقم خورد. با این حال هرگز برای بازگشت به پرسپولیس مشکلی ندارم، اما این فقط یک روی ماجراست و در سمت دیگر، یحیی گل‌محمدی، کریم باقری، داوود فنایی، حمید مطهری و حتی افشین پیروانی که با برخی از آنها در گذشته آشنایی دارم، یا در کنارشان بازی کردم یا همکاری داشتیم، باید در این مورد نظر بدهند»

گلر سابق سرخ‌ها برای بازگشت به این تیم چه کار دیگری باید انجام دهد و آیا یحیی به صرف علاقه حقیقی او را جایگزین علیرضا بیرانوند در پرسپولیس خواهد کرد؟

کد خبر 536916

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    0 0
    علیرضای عزیز قدردانی میکنم اززحمات قبلی که برای پرسپولیش کشیدی ولی درحال حاضر اضافه وزن داری ورادو ازتو خیلی بهتره .گل های بد میخوری.چرا برروی علی پور خطا کردی شاید اصلا او به توپ نمی رسید.من فکرمیکنم د رلیگ برتر هم اکنون شاید ۸دروازه بان از تو بهترن.موفق باشی
  • خالد IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
    0 0
    در حد پرسپولیس نیستید خواهشا نزدیک نشو