دروازه‌بان کروات پرسپولیس بعد از جدایی بیرانوند در ۳ بازی متوالی کلین‌شیت کرد اما در ۲ بازی اخیر ۲ بار دروازه خود را باز شده دیده است.

رادوشوویچ

به گزارش همشهری آنلاین: رادو درخصوص شرایط خود می‌گوید:

  • بالاخره به چهارمین قهرمانی خودتان رسیدید.

چهارمین قهرمانی پرسپولیس نشان‌دهنده روح بزرگ تیم ماست. ما از ابتدای فصل تنها به قهرمانی فکر می‌کردیم و در هر بازی تنها به فکر برد بودیم. برای به‌دست آوردن قهرمانی با قلبمان بازی کردیم.

  • مهم‌ترین ویژگی پرسپولیس که باعث کسب این همه افتخار شده را در چه می‌دانی؟

مهم‌ترین ویژگی پرسپولیس داشتن هواداران فوق‌العاده است. هواداران ما برای هر تیمی ترسناک هستند. به جز این در این چند سال بازیکنانی در تیم بازی کردند که هر کدام در پست خود فوق‌العاده بودند. یکی از مهم‌ترین شانس‌های من این است که در تیمی بازی کردم که مدافعان عالی در آن حضور دارند. از همه مهم‌تر اینکه سیدجلال حسینی به‌نظر من بهترین مدافعی است که در تمام زندگی‌ام کنارش بازی کردم و با حضور او تو اصلا از هیچ بازیکنی نمی‌ترسی.

  • با جدایی بیرانوند دیگر کاملا به‌عنوان دروازه‌بان اول سرخپوشان شناخته شدی

خوشحالم که بیرانوند توانست به اروپا برود. او بهترین دروازه‌بان آسیاست و مطمئن هستم به‌زودی در تیم بزرگی در اروپا بازی خواهد کرد.

  •  بعد از آن همه کلین‌شیت بالاخره در ۲ بازی اخیر گل خوردی. نظرت چیست؟

فوتبال برای همین جذاب است. اگر قرار بود اصلا گل نخوری دیگر فوتبال لذتبخش نبود. برای من کلین‌شیت کردن اصلا مهم نیست و تنها موفقیت تیم ارزش دارد.

  • به‌زودی باید برای حضور در لیگ قهرمانان حاضر شوید.

ما یک‌بار لیگ قهرمانان را در آستانه قهرمانی از دست دادیم و امیدوارم که این بار بتوانیم قهرمان شویم. چون این تیم توانایی قهرمانی در آسیا را دارد.

  • به‌طور کلی از عملکرد خودت راضی هستی؟

بله! من از عملکرد خودم راضی هستم و خوشحالم که رضایت کادر فنی را هم جلب کردم. وقتی در ۴ سال پوکر می‌کنی یعنی کارت را خوب انجام داده‌ای.

  • با رفتن بیرانوند باشگاه به سراغ جانشینی برای او خواهد رفت. از حقیقی و چند گزینه دیگر نام برده می‌شود. نگران این نیستی که دوباره نیمکت‌نشین شوی؟

من از آمدن هر دروازه‌بانی به پرسپولیس استقبال می‌کنم و مطمئن باشید حضور در دروازه پرسپولیس را به‌راحتی از دست نمی‌دهم.

کد خبر 537809

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha