مدیر کل بیمه تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مستمری‌بگیران تامین اجتماعی در استان با توجه به سنوات پرداختی، بیمه دریافت می‌کنند.

سازمان تامین اجتماعی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عباس نورمحمدی گفت: از پایان مردادماه، حداقل دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با ۳۰ سال سابقه ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و با ۳۵ سال سابقه، ۳ میلیون تومان خواهد بود.

او افزود: در سال ۹۸ افراد دارای ۳۵ سال سابقه حداقل‌ یک میلیون و ۶۷۰ هزار تومان دریافت می‌کردند که با طرح متناسب‌سازی به ۳ میلیون تومان می‌رسد و این به معنی این است که حقوقشان ۸۰ درصد افزایش می‌یابد.

نورمحمدی بیان کرد: همچنین حقوق افراد با ۳۰ سال سابقه به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان (با افزایش ۶۸ درصد) می‌رسد.
 
مدیر کل بیمه تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین حقوق افراد با ۲۵ سال سابقه به ۲ میلیون و ۴۹۱ هزار تومان یعنی افزایش ۵۰ درصدی و حقوق افراد با ۲۰ سال سابقه به ۲ میلیون و ۴۲۱ هزار (۲۵ درصد) می‌رسد.
 
نورمحمدی افزود: حقوق افراد با ۱۵ سال سابقه با ۲۴ درصد افزایش و به ۲ میلیون و ۳۴۸ هزار تومان و حقوق افراد با ۱۰ سال سابقه حداقل ۴۱ درصد و به ۲ میلیون و ۳۴۳ هزار تومان می‌رسد.

او بیان کرد: حقوق افراد با کمتر از ۲۰ سال سابقه با ۸۳۴ هزار تومان افزایش، رشد ۵۰ درصدی خواهد داشت و حقوق افراد با ۱۰ سال سابقه به ۵۹۴ هزار و ۵۰ درصد افزایش خواهد رسید.

نورمحمدی گفت: شیوه‌ای که به اجرا درآمد با عنوان متناسب‌سازی بر اساس سنوات و میزان پرداخت حق بیمه و حقوق سال بازنشستگی محاسبه شده است.

کد خبر 539700

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha