مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
۰ نفر

ایجاد ۱۲ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی تا پایان سال جاری در بخش‌های مختلف در استان مرکزی هدفگذاری شده است.

شغل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: توزیع شهرستانی مشاغل هدفگذاری شده بر اساس اعلام و توانمندی دستگاه‌های مختلف اجرایی استان صورت گرفته است.

محمدتقی آبایی هزاوه بیان کرد: بیشترین سهم اشتغال در نظر گرفته شده امسال با سه هزار و ۲۷۳ مورد مربوط به شهرستان اراک و کمترین مورد با ۳۰۳ مورد برای شهرستان آشتیان خواهد بود.

وی ادامه داد:  ۳۶۵ فرصت شغلی نیز تا پایان سال در شهرستان تفرش، ۳۵۷ شغل در خنداب، ۹۵۴ فرصت شغلی در شهرستان خمین، ۴۸۳ شغل در دلیجان، ۲ هزار و ۳۶۹ فرصت شغلی در ساوه، یک‌هزار و ۳۲۲ شغل در زرندیه، یک‌هزار و ۳۲۲ شغل در شازند، ۸۵۸ شغل در کمیجان، ۴۴۲ فرصت شغلی در فراهان و ۸۰۱ شغل در محلات هدفگذاری شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی عنوان کرد: همه تلاش‌ها برای تحقق این برنامه اشتغالز در استان مرکزی به کار گرفته شده و امیدمی‌رود که بیش از آمار تعیین شده، شغل در این استان ایجاد شود.

آبایی هزاوه گفت: استان مرکزی توانمندی و ظرفیت‌های مختلفی برای افزایش اشتغال و کاهش هرچه بیشتری نرخ بیکاری دارد و باید نهایت بهره‌گیری از فرصت‌ها در این راستا به کار گرفته شود.

کد خبر 540313

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha