مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۲
۰ نفر

یک شرکت ژاپنی تلاش می‌کند با روشی عجیب استرس ناشی از پاندمی کرونا را در افراد کاهش دهد: با خواباندن آنها در تابوت‌هایی که اطرافشان را زامبی‌های اره برقی‌به‌دست گرفته‌اند.

coffin

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز مشتریان در این آخر هفته در توکیو توانستند در جغبه‌های ۲ متری پنجره‌داری بخوابند، به یک داستان ترسناک گوش کنند، بازیگران در حال نمایش را ببینند، با دست‌های قلابی انگولگ شوند و رویشان آب پاشیده شود.

شرکت کواگاراستایی که این نمایش‌های ۱۵ دقیقه‌ای با نام «دسته ترس» را به راه انداخته است، می‌گوید امیدوار است با وجود استرس بسیار پاندمی کرونا، با این کار مردم بتوانند با جیغ کشیدن حسابی کمی تسکین پیدا کنند.

ژاپن با بازگشت شیوع کرونا مواجه بوده است و در روز جمعه پیش ۱۰۳۴ مورد جدید عفونت با کرونا گزارش شد. 

این شرکت در تلاش بوده است که برای بازیگرانش که معمولا در مکان‌هایی مانند پارک‌های موضوعی نقش‌آفرینی می‌کنند، کار پیدا کند.

کازوشیرو هاشیگوچی ۳۶ ساله پس از پرداختن ۸۰۰ ین (۷/۶۰) دلار برای خوابیدن در این تابوت‌ها گفت: «بسیاری از تفریحات به علت ویروس کرونا لغو شده‌اند و من به دنبال راهی برای خالی کردن استرسم بودم.الان احساس آرامش می‌کنم.»

مشتریان این نمایش که در  یک سالن استراحت اجرا می‌شود که معمولا برای مسافران ورودی با اتوبوس‌های شبانه به پایتخت استفاده می‌شد،‌از جمله صاحبان فروشگاه‌های بزرگ و یا گردانندگان سایر مکان‌های تفریحی هستند که این شرکت امیدوار است در آینده میزبان این نمایش سیار باشد.

ماه پیش این شرکت امکان تماشای نمایش‌های ترسناک را از درون ماشین برای مشتریانش فراهم کرد.

کد خبر 543027

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha