عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه تکمیل و بهره برداری از این ابرپروژه شش کیلومتری، رینگ پیرامونی شهر تهران تکمیل می شود، گفت: به این ترتیب، کلیه ترانزیت های جنوب شرقی تهران بدون نیاز به ورود به اتوبان افسریه، از بزرگراه شهید نجفی رستگار انجام خواهد شد.

بزرگراه نجفي رستگار

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در حاشیه بازدید از آخرین مراحل احداث مسیرهای تندروی فاز دوم بزرگراه شهید نجفی رستگار در منطقه ١٥ شهرداری تهران، گفت: آغاز فاز دوم این پروژه در ابتدای سال ٩٨ با ٥٣ پلاک معارض مواجه بود که با تملک این پلاک ها، این پروژه بزرگ در زمان برنامه ریزی شده و با هزینه پیش بینی شده به اتمام می رسد. 

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه با تکمیل و بهره برداری از این ابرپروژه شش کیلومتری، رینگ پیرامونی شهر تهران تکمیل می شود، افزود: به این ترتیب، کلیه ترانزیت های جنوب شرقی تهران بدون نیاز به ورود به اتوبان افسریه، از بزرگراه شهید نجفی رستگار انجام خواهد شد که این نقش مهمی در کاهش ترافیک و آلودگی هوای جنوب تهران خواهد داشت.

فراهانی با اشاره به اینکه این پروژه ١٠ پل غیرهمسطح را شامل می شود، خاطرنشان کرد: بزرگراه شهید نجفی رستگار برای میدان بسیج، بزرگراه بسیج، بزرگراه بعثت و بخش شرقی بزرگراه آزادگان نقش یک محور کمکی را ایفا کرده و باعث کاهش بار ترافیک این معابر خواهد شد.

عضو شورای شهر تهران اعلام کرد: بر اساس آخرین گزارش ماهانه پیشرفت عملیات اجرایی فاز دوم طرح احداث این بزرگراه در بخش مسیرهای تندرو به مرز ٩٦ درصد رسیده و در آستانه اتمام و افتتاح است.

کد خبر 544228
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha