مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
۰ نفر

جسد جوانی که در سد میرزاخانلوی طارم غرق شده بود، از آب بیرون کشیده شد.

کشف جسد غرق شده

به گزارش همشهری‌آنلاین، معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به غرق شدن جوان ۳۰ ساله در سد میرزاخانلوی طارم، اظهار کرد: این جوان ۸ شهریور ۹۹ برای شنا به این سد رفته بود که متاسفانه قربانی بی‌احتیاطی خود شد.

غفور آقاجانلو با بیان این که تیم امداد و نجات استان برای کشف جسد این جوان که اهل طارم و روستای میرزاخانلو بود به منطقه اعزام شدند، اضافه کرد: پس از تلاش‌های فراوان، جسد این جوان شامگاه ۹ شهریور از آب بیرون کشیده شد.

وی ادامه داد: با توجه به حوادث سال‌های گذشته از همه هم‌استانی‌ها، مسافران، ساکنان مجاور سدها و تاسیسات درخواست می‌شود از شنا کردن و آب‌تنی و ماهی‌گیری در محل‌های یاد شده، اجتناب کرده و به هشدارهای ماموران این شرکت توجه ویژه داشته باشند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان افزود: دریاچه سدها به‌ علت موقعیت خاص خود نظیر توپوگرافی، نامشخص بوده و به دلیل باتلاقی بودن، مکان بسیار خطرناکی برای شنا کردن است.

آقاجانلو با تاکید بر این که لغزندگی حاشیه مخازن سدها و بندهای انحرافی، مکش جریان آب و شرایط رسوبی کف این مخازن، خطر مرگ را برای شناگران به همراه دارد، اظهار کرد: بسیاری از رودخانه‌ها نیز با وجود ظاهری آرام بسیار خطرناک و عمیق هستند، به نحوی که فرد بعد از چند قدم جلو رفتن در رودخانه متوجه عمق زیاد آن شده و گرفتار گردآب می‌شود.

کد خبر 544949

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha