عراقچی پیش از این بارها از علاقه اش به پرسپولیس صحبت کرده بود اما حالا مالک تراکتور از تماس او با یکی از بازیکنان تیمش برای حضور در پرسپولیس خبر داده است.

زنوزی

به گزارش همشهری آنلاین محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور در گفت و گویی رادیویی ادعا کرد که معاون وزیر امور خارجه برای پرسپولیسی شدن رشید مظاهری با این بازیکن تماس گرفته است.

زنوزی در واکنش به جدایی رشید مظاهری گفت: چرا عراقچی (معاون وزیر امورخارجه) باید برای انتقال این دروازه بان به یک تیم تهرانی  تماس بگیرد؟ چرا باید بگوید من کار تو را درست کردم به این باشگاه بروی؟ رشید مظاهری با ما قرارداد دارد و به هیچ عنوان اجازه جدایی‌اش را نمی‌دهیم.

او درباره این‌که مقصودش کدام باشگاه است ادامه داد: کاملا مشخص بوده که خانواده عراقچی طرفدار کدام تیم هستند و نیاز به توضیح بیشتری نیست.

عراقچی پیش از این بارها از علاقه اش به پرسپولیس صحبت کرده بود اما نکته جالب این جاست که زنوزی در حالی این ادعا را مطرح کرده که ساعاتی پیش پرسپولیس با حامد لک به توافق رسید وبا قراردادی دو ساله او را به خدمت گرفت.

بعد از این ادعا معاون وزیر امور خارجه ضمن اظهار تعجب هر گونه تماس با بازیکنان تراکتور و اساسا دخالت در امور فنی باشگاه ها را تکذیب کرد. 

کد خبر 545475

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha